مدیر ورزشگاه تختی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را انجام داد تا با حل مشکلات این ورزشگاه، امتیازی از فوتبال ایران کسر نشود، گفت: تعمیر اسکوربورد تختی در توان ما نبود اما هیچکس از مسئولان امر هم برای حل این مشکل کاری انجام نداد.

حسین کلانترزاده در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد رفع نشدن مشکل اسکوربورد ورزشگاه تختی ضمن بیان مطلب فوق گفت: اسکوربورد تختی داستان غم انگیزی دارد. من از 8-7 ماه قبل به صورت مکرر شفاهی و یا با ارسال نامه از مسئولان خواستم برای آن فکری کنند اما تاکنون اتفاقی نیفتاده است.

وی افزود: در حدود یک سالی که مدیریت ورزشگاه تختی را بر عهده گرفته‌ام، بدون دریافت یک ریال بودجه دولتی یا کمک‌های سازمان‌های دولتی، تنها با تکیه بر درآمد ورزشگاه و تلاش کارکنان، شرایط تمام بخش‌های ورزشگاه را به استانداردهای AFC و حتی بالاتر رساندیم اما تعمیر یا تعویض اسکوربورد در توان ما نبوده و نیست.

مدیرعامل ورزشگاه تختی خاطرنشان کرد: شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، سازمان لیگ، اتحادیه فوتبال و باشگاه‌های پیکان، راه آهن و حتی نفت باید فکری برای حل این مشکل می‌کردند اما تا امروز که متاسفانه فرصت AFC هم تمام شد، هنوز مشکل این اسکوربورد حل نشده است.

وی در مورد صحبت‌های مدیرعامل راه‌آهن برای حمایت جهت حل مشکل اسکوربورد ورزشگاه تختی، تصریح کرد: به نظرم آنها می‌خواستند به صورت موقتی اسکوربورد کوچکی را در ورزشگاه نصب کنند ولی متاسفانه کسی به فکر حل این مشکل به صورت اساسی نیست.

کلانترزاده افزود: در این مدت از هر طریق ارتباطی ممکن از مسئولان شرکت تجهیز که بودجه ورزشگاه‌ها را پرداخت می‌‎کنند، خواستم کمک کنند تا مشکل ورزشگاه تختی حل شود تا امتیازی از فوتبال ما کسر نشده و سهمیه‌ها را از دست ندهیم اما این تلاش‌ها به هیچ جایی نرسید.

وی با اشاره به اینکه 3-2 شرکت برای راه اندازی این اسکوربورد اعلام آمادگی کرده‌اند، اظهار داشت: این اسکوربورد قدیمی تنها می‌تواند متن، اعداد و حروف را نمایش دهد ولی امکان نمایش تصویر را ندارد. حتی برای رفع این مشکل هم 150 تا 200 میلیون تومان پول نیاز است. ما نیاز به مساعدت جدی برای حل مشکل اصلی ورزشگاه تختی داریم.

مدیرعامل ورزشگاه تختی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: شما ببینید در حال حاضر چند ورزشگاه در حال ساخت، نیمه تمام و یا تمام شده داریم که هیچ کدام از آنها را AFC تایید نکرده است. این یعنی جایی از کار ایراد دارد. مشکل این است کسی که بودجه و مدیریت ساخت این پروژه ها را در اختیار دارد دغدغه فوتبالی ندارد و برایش مهم نیست سهمیه ایران کم شود یا خیر.

وی تاکید کرد: باید کسی که تصمیم گیرنده است، بودجه لازم را در اختیار بگیرد. کسی که دغدغه فوتبال داشته مشکلات را می‌داند و می‌تواند ورزشگاه را به شکل استاندارد آماده استفاده کند. متاسفانه اگر سهمیه‌ای از ایران کم شود، کسانی متهم می‌شوند که هیچ نقشی در توسعه و تجهیز ورزشگاه‌ها ندارند.

کلانترزاده در این خصوص اضافه کرد: اگر فردا روز سهمیه‌ها کم شود، همه اول فدراسیون، سپس سازمان لیگ و بعد مسئولان ورزشگاه‌ها و باشگاه‌ها را مورد انتقاد قرار می‌دهند، یعنی کسانی متهم می‌شوند که اختیار و بودجه‌ای ندارند. در این بین اما نفراتی که بودجه و اختیار در دستشان است، مورد انتقاد قرار نمی‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه هنوز امیدوار است ورزشگاه تختی با توجه به اتفاقات مثبتی که در امکانات آن به غیر از اسکوربورد به وجود آمده مورد تایید AFC  قرار بگیرد، افزود: مسئولان AFC در بازدید خود از امکانات جدید ورزشگاه تختی بسیار تعریف کردند، ضمن اینکه این ورزشگاه اسکوربورد دارد که تنها روشن نمی‌شود.

مدیرعامل ورزشگاه تختی در پایان گفت: امیدوارم سایر نقاط مثبت، نقطه منفی نداشتن اسکوربورد را تحت تاثیر قرار دهد تا با تایید شدن ورزشگاه تختی مانع از کسب چندین امتیاز از فوتبال ایران شویم.