شیراز – خبرگزاری مهر: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از عرضه برنج هندی با قیمت کیلویی دو هزار و 650تومان در شیراز خبر داد.

وحید رضا محمود زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه توزیع برنج طرح تنظیم بازار در شیراز آغاز شد، گفت: مهمترین اولویت این طرح شکستن نرخ برنج در بازار است که خوشبختانه اینگونه اقدامات به سرعت جواب مثبت داده است.

وی با اشاره به اینکه هیئت های عزاداری می توانند برای دریافت برنج درخواستی خود به سازمان تبلیغات مراجعه کنند، یادآور شد: هیئت های عزاداری که از قبل برای دریافت برنج از طریق سازمان تبلیغات اسلامی درخواست خود را ارائه کرده بودند می توانند با مراجعه به این سازمان درخواست خود را تحویل بگیرند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در خصوص میزان تحویل برنج به هیئت های عزاداری تاکید کرد: متناسب به میزان تقاضای هیئت ها برنج در اختیار آنها گذاشته خواهد شد و هیچگونه محدودیتی در این راستا وجود ندارد.

شکر تحویل درب انبار 1400 تومان

محمود زاده در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شکر طرح تنظیم بازار نیز موجود است، گفت: شکر با قیمت تحویل درب در انبار غله به کیلویی یک هزار و 400 تومان عرضه می شود.

وی تاکید کرد: هیچگونه محدودیتی برای تحویل شکر وجود ندارد و به میزان لازم و مورد نیاز مردم استان فارس موجود است.