خرم آباد - خبرگزاری مهر: نماز ظهر عاشورا با حضور پرشور عزاداران حسینی به امامت نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در محل مصلای الغدیر این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان یافتن مراسم عزادارای عاشورا مرد و زن، پیر و جوان در جای جای شهر صفوف نماز ظهر را تشکیل دادند تا به رسم حسین(ع) و آل حسین(ع) نماز ظهر غمگین عاشورا را به جماعت اقامه کنند.

نماز باشکوه ظهر عاشورا امسال نیز به مانند هر سال در مصلای الغدیر شهر خرم آباد به امامت نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با حضور پرشور عزاداران حسینی برگزار شد.

این در حالیست که علاوه بر مصلای الغدیر شهر خرم آباد در برخی از مناطق شهر عزاداران حسینی در مساجد و جلوی تکیه ها صفوف نماز ظهر عاشورا را تشکیل دادند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در این رابطه با تاکید بر اینکه پیام عاشورا اقامه نماز در اول وقت است گفت: امام حسین(ع) حتی در صحنه جنگ در روز عاشورا نماز ظهر عاشورا را اقامه کرد.

حجت الاسلام سید احمد میرعمادی با تاکید بر اینکه امروز نیز اقامه نماز ظهر عاشورا بزرگترین حسنه ای است که از سوی مردم انجام شد، بیان داشت: در این راستا باید در برگزاری نماز ظهر عاشورا اهتمام ویژه ای صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: با برپایی با شکوه نماز ظهر عاشورا نشان می دهیم که همواره در راه امام حسین(ع) ایستادگی خواهیم کرد.