بجنورد - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: دور چهارم رقابت های لیگ دسته یک پینگ پنگ آقایان استان با معرفی افراد برتر خاتمه یافت.

ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در پایان دور چهارم مسابقات لیگ دسته یک پینگ پنگ خراسان شمالی، رسول سلیمی با کسب 61 امتیاز از مجموع 64 امتیاز ممکن، مقتدرانه در صدر جدول رده بندی رقابت ها قرار گرفت.

وی اظهارداشت: همچنین مهدی جمشیدی با کسب 57 امتیاز در رده دوم ایستاد و امید سلیمانی نیز با 54 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی جای گرفت.

به گفته نکویی، مهدی علیپور با 54 امتیاز و سه شکست برابر نفر سوم، محمدرضا مکبر با 46 امتیاز و فرهاد قاسم زاده با 41 امتیاز نفرات بعدی جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته یک پینگ پنگ آقایان استان هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: رقابت های پینگ پنگ آقایان خراسان شمالی با حضور 16 بازیکن برتر استان در قالب دسته یک و دو برگزار می شود و بازیکنان در مدت شش ماه در هفت دور با یکدیگر رقابت می کنند.

این مسئول اضافه کرد: هشت نفر از برترین بازیکنان تنیس روی میز استان در دسته یک و هشت نفر بعدی نیز در دسته دو استان رقابت می کنند و در پایان هر دور نفرات هفتم و هشتم دسته یک برای دور بعد به دسته دو سقوط می کنند و نفرات اول و دوم دسته دو نیز برای دور بعد به دسته یک صعود خواهند کرد.

به گفته وی در پایان فصل که حدودا شش ماه به طول می انجامد؛ رنکینگ و رده بندی نهایی بازیکنان تنیس روی میز خراسان شمالی اعلام و از بازیکنان برتر با اهدای جوایز قدردانی خواهد شد.