معاون خدمات شهری شهردار تهران با تائید خبر دستور توقف حصار کشی برای فروش پارک پردیسان، گفت: این اقدام در پی شکایت کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر انجام شده و براساس آن ساخت و ساز در این پارک متوقف می‌شود.

مجتبی عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر این که  براساس مصوبه شورای شهر تهران هر گونه  شهر ساخت و ساز در پارک پردیسان ممنوع است گفت: شهرداری نیز به صورت کتبی تقاضای خرید پارک پردیسان را داده و نامه‌نگاری‌هایی نیز در این زمینه انجام شده است.

وی ادامه داد: اگر سازمان محیط زیست می‌خواهد این پارک را به بخش خصوصی واگذار کند آن را به شهرداری واگذار کند تا شهرداری آن را برای استفاده عموم آماده کند.

عبداللهی گفت: شهرداری قصد دارد که گونه‌های گیاهی موجود در این پارک را حفظ و جاهایی که نیاز است آن را ترمیم کند. در صورت واگذاری اقدامات لازم انجام می شود.

روز گذشته معصومه ابتکار، دبیر کمیته محیط زیست شورای شهر تهران اعلام کرد: در پی شکایت شورای شهر تهران از اقدام دولت برای فروش پارک پردیسان قاضی پرونده دستور توقف حصار کشی پارک پردیسان را صادر کرد.

ظهر امروز نیز معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست در نشستی خبری در واکنش به این خبر گفت: حصارکشی برای فروش پارک پردیسان خیالی، کذب، فاقد مبنای کارشناسی و استدلالات حقوقی است.