ساری - خبرگزاری مهر: پدر نوشاد عالمیان ، صعود 60 پله ای فرزندش نوشاد عالمیان در رده بندی فدراسیون جهانی پینگ پنگ و قرار گرفتن در رتبه 40 جهانی را یک افتخار بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران دانست.

رحمت عالمیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نوشاد پیش از این در رتبه 100 رنکینگ جهانی پینگ پنگ قرار داشت و  جزو معدود بازیکنانی بوده که در یک سال با 60 پله صعود جهشی در رنکینگ به رده 40 ارتقا داده است.

وی به عملکرد نوشاد عالمیان در پروتورهای پینگ پنگ جهان در ماههای اخیر اشاره کرد و ادامه داد: نماینده ایران در مرحله نهایی مسابقه های پینگ پنگ تورهای جهانی در چین، در رده سنی امید (زیر 21 سال) با قبول شکست مقابل حریفی از آلمان، نایب قهرمان رقابت ها شد و افتخار دیگری به نام ایران به نام خود ثبت کرد.

پدر بهترین پینگ پنگ باز ایران تصریح کرد: خوشبختانه این افتخارات در حالی به نام نوشاد ثبت می شود که پیش از او در ایران هیچ ورزشکاری در این رشته ورزشی به این میزان درخشش نداشته است.

عالمیان به برنامه های در پیش رو نوشاد گفت: نوشاد پس ازبازگشت از تور جهانی برای شرکت در مسابقات بین المللی دهه مبارک فجر در ایران آماده خواهد شد.