گروه موسيقي عاشيقي " دالغا" به سرپرستي " چنگيز مهدي پور" در طول دوهفته اجراي برنامه موسيقي در ژاپن مورد استقبال مردم اين كشور قرار گرفتند.

" چنگيز مهدي پور" سرپرست گروه موسيقي آذري " دالغا" كه به تازگي از ژاپن بازگشته است در گفت و گو با خبرنگار موسيقي "مهر" ضمن بيان اين مطلب افزود: گروه موسيقي ما در طول برگزاري نمايشگاه " اكسپو" كه هر چهار سال يكبار در ژاپن برگزار مي شود هر روز به اجراي برنامه پرداخت كه با استقبال فراوان مخاطبان روبرو شد تا جايي كه ما دو ماه ديگر نيز به اين كشور سفر كرده و بازهم به اجراي برنامه مي پردازيم. ايران در اين نمايشگاه گردشگري غرفه داشت و ما در اين غرفه بنا به خواست مردم ژاپن گاهي تا 5 بار در روز به اجراي برنامه مي پرداختيم.

وي در مورد برنامه هاي آتي ابن گروه گفت: امروز بعدازظهر به مناسبت ايام ولادت حضرت محمد (ص) و اما صادق (ع) در مجموعه فدك برنامه خواهيم داشت. همچنين در ماه هاي آتي سفري به كشورهاي مختلف براي كنسرت داريم كه در حال حاضر مشغول رايزني با اين كشورها هستيم. تا كنون كشورهاي انگلستان و آمريكا خواستار اجراي برنامه گروه ما بوده اند كه طبق برنامه اميدواريم تا اوايل تابستان به نتيجه برسد.