تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۵

گرگان - خبرگزاری مهر: رقص نور، برگهای رنگی ریخته بر زمین، تن پوشش سفید برف نشسته بر تن درخت تنها گوشه ای از تابلو و نمایشگاه بزرگ پاییزه و زمستانه است که این روزها در طبیعت گلستان برپا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، طبیعت گلستان در روزهای پایانی پاییز، به نمایشگاهی از رنگها و نورها تبدیل شده است، از یک سو رنگ زرد پاییزی و از سوی دیگر تن پوش سپیدی که با بارش برف روزهای اخیر بر تن طبیعت کشیده شد و چهره استان را زمستانی کرده است.

این روزها طبیعت گلستان بزرگترین تولید کننده رنگهاست و اینجا یک نمایشگاه پاییزی و زمستانه در گلستان است.

خش خش برگهای پاییزی ریخته بر زمین، صدای جیک جیک گنجشک ها و آواز پرندگان و نسیم پاییزی که رو به سردی می رود، همانند ملودی آرام در گوش طبیعت نواخته می شود و روح و روان را تازه می کند.
 

بارش برف روزهای اخیر در ارتفاعات، جلوه ای دیگر به طبیعت گلستان داده و شمار زیادی از خانوارها و مسافران را به ارتفاعات و طبیعت گلستان در جهان نما، توسکستان، شاهکوه، سیاه مرز کوه و دامن پارکهای جنگلی و کوهستانی کشانده است.

در حاشیه جاده های ییلاقی و کوهستانی گلستان، مسافران و خانوارهایی به چشم می آیند که در حال عکاسی، تفریح و بهره گیری از هوای پاک و طبعیت زیبای منطقه هستند.

اینجا نمایشگاهی به وسعت کل گلستان و طبیعت زیبایش برپا شده است، نمایشگاهی که در آن، درختان، رنگها، شاخه برگها، دستان برافراشته درختان بسوی آسمان و .... بیشتر خودنمایی می کند.
 
اینجا گلستان است، نگارستانی که به دلیل جاذبه های زیبایش در تمامی فصول به رنگین کمان ایران لقب گرفته است.