اردبیل – خبرگزاری مهر: شهردار اردبیل با انتقاد از عدم حمایت مسئولان استانی از تیم فوتبال شهرداری اردبیل در لیگ دسته دوم کشور معتقد است که این تیم در استان مظلوم واقع شده است.

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مسئولان دولتی و بخش خصوصی از یک "خسته نباشید" برای این تیم دریغ کرده اند، گفت: این تیم با مظلومیت کامل در مقابل رقبای خود حاضر شده و بدون هیچ پشتوانه استانی بازیهای خود را در لیگ دسته دوم کشور انجام می دهد.

وی با اشاره به تحمیل این تیم به شهرداری اردبیل تصریح کرد: اما برغم تمام مشکلات این نهاد تیمداری کرده و هم اکنون نتایج و استمرار آن سبب شده در ورزش استان و در بین فعالیتهای سازمان فرهنگی و هنری شهرداری شاخص شود.

شهردار اردبیل با بیان اینکه در دنیای امروز، فوتبال را از حالت ورزشی خارج کرده و به سمت تجارت سوق داده اند، افزود: تبدیل فوتبال به تجارت هزینه های این رشته ورزشی را به صورت صعودی افزایش داده و تیمهایی مانند شهرداری اردبیل به جهت عدم توانایی مالی نمی تواند انتظارات بازیکنان و کادر فنی را برآورده کند.

وی با اشاره به هزینه سالانه تیم فوتبال شهرداری اردبیل در لیگ دسته دوم ادامه داد: سالانه تنها برای تیم دسته دومی نزدیک پنج میلیارد ریال هزینه می شود اما بودجه سازمان فرهنگی و ورزشی 12 میلیارد ریال است.

بدری با اشاره به تلاش بازیکنان و کادر فنی اضافه کرد: امسال دست اندرکاران تیم با برنامه ریزی و طراحی پیش از فصل و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی برای صعود به لیگ دسته یک کشور تلاش می کنند.

وی رقبای تیم شهرداری را تیمهای قدری دانست و یادآور شد: تمامی تیمهای حاضر در گروه شهرداری اردبیل لیگ دسته یک را تجربه کرده اند و فقط شهرداری اردبیل چنین تجربه ای ندارد.