تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۷

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران از ترافیک سنگین در بیشتر معابر شهر خبر داد و گفت: نیروهای خدمات شهری و مرکز کنترل ترافیک در آماده باش کامل قرار دارند تا بتوانیم ترددهای روان تر را در شهر شاهد باشیم.

مهندس همایون فتاحی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب اظهار کرد: در پی بارش برف و باران از شب گذشته، نیروهای خدمات شهری در مرکز کنترل ترافیک حضور یافتند تا در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی یا مشاهده نشتن برف در سطح معابر ، اقدامات لازم را انجام دهند که خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته توسط مدیریت شهری و پلیس راهور امروز صبح آب گرفتگی خاصی در معابر نداشتیم .

وی افزود: اما به دلیل بارش باران و کندی حرکت خودروها شاهد افزایش ترافیک در اکثر معابر پایتخت بودیم چنانچه ترافیک سنگین را در بزرگراههای تهران کرج ، آزادگان ، ستاری، شهید لشگری ، همت ، آبشناسان ، یادگار امام ، صدر و.. مشاهده می شد.

فتاحی در پایان با بیان اینکه هواشناسی پیش بینی بارش برف را طی امروز و روزهای آتی کرده است گفت: مرکز کنترل ترافیک در آماده باش کامل قرار دارد. از شهروندان می خواهیم حتی الامکان از سفرهای غیرضروری در شهر خودداری کرده و در صورتی که قصد سفر با خودروی شخصی را دارند از سلامت کامل خودرویشان اطمینان حاصل کنند چرا که خرابی خودروها خود تشدید کننده ترافیک است.