سمنان–خبرگزاری مهر: مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان اعلام کرد: دبیرستان ها و مدارس ابتدایی شهرستان های سمنان و مهدیشهر در شیفت بعدازظهر روز یکشنبه به علت بارش سنگین برف تعطیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین گل هاشم پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به بارش شدید برف در استان سمنان، گفت: به علت ایجاد اختلال در رفت و آمد دانش آموزان، آموزشگاه های متوسطه شهرستان های سمنان و مهدیشهر طی روز جاری تعطیل شد.

وی با اشاره به اینکه قرار بر این بود دبیرستان های سمنان، سرخه و مهدیشهر با یک ساعت و نیم تاخیر فعالیت خود را آغاز کنند اظهار داشت: تغییر در تصمیم فعال بودن یا نبودن دبیرستانها به علت بارش برف، موجب بروز مشکلات و سوالات فراوانی برای والدین دانش آموزان شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: بسیاری از والدین دانش آموزان پس از اعلام اولیه با حضور در ادارات با اخذ مرخصی برای جابجایی فرزندان خود رفته بودند که با تصمیم جدید آموزش و پرورش مواجه شدند و این امر موجب ناراحتی و انتقادهایی شد.

گل هاشم افزود: با توجه به بارش سنگین برف و ایجاد مشکل برای دانش آموزان دوره ابتدایی، همه مدارس شهرستانهای  سمنان و مهدیشهر در نوبت بعدازظهر تعطیل است.

وی تصریح کرد: همچنین امروز به علت بارش برف، همه مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان سمنان در نوبت صبح تعطیل شده بود.

بارش برف که از نیمه شب گذشته در سطح استان سمنان آغاز و امروز همچنان ادامه دارد، علاوه بر سرمای هوا، حدود 22 سانتی متر برف بر زمین نشسته است که در رفت و آمد شهروندان اختلال ایجاد کرده است.