اصفهان - خبرگزاری مهر: فوروارد تیم بسکتبال فولاد ماهان اصفهان گفت: انگیزه ما در لیگ برتر، رسیدن به عنوان قهرمانی است.

مهدی شیرجنگ در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیروزی تیمش مقابل البدر بندر کنگ در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، اظهار داشت: بازی، بازی سختی بود چون البدر کنگ تیم جوان و جنگنده ای است و آنها در همان ابتدای مسابقه با دفاع مستحکم خود ما را غافلگیر کردند.

وی اضافه کرد: البدر در نیمه اول واقعا بهتر از ما بازی کرد ولی ما در نیمه دوم با شناخت اشتباهاتمان این موضوع را جبران کرده و بازی را به خوبی تمام کردیم.

شیرجنگ در مورد دیدارهای آینده تیمش در رقابت های فصل جاری بیان داشت: بازی سختی مقابل همیاری زنجان داریم و این تیم انگیزه بسیار بالایی دارد. همیاری بازی دور رفت در اصفهان را با اختلاف کمی در مقابل ما واگذار کرد و با توجه با شرایط میزبانی این تیم در زنجان، بازی سختی در پیش رو داریم.

فوروارد تیم بسکتبال فولاد ماهان ادامه داد: من شرایط تیمم را در مقایسه با بازی هفته اول با این تیم، خیلی بهتر می بینم. بچه ها با هم هماهنگ تر شده و شناخت کافی از یکدیگر پیدا کرده اند و می توانیم در این مسابقه بهتر از بازی رفت نتیجه بگیریم.

شیرجنگ بیان داشت: بیشتر بازیکنان ماهان اولین سال حضور در کنار یکدیگر را تجربه می کنند، خود من فصل قبل در تیم حفاری اهواز حضور داشتم و اولین سالی است که در کنار بازیکنانی نظیر ساهاکیان، ویسی و جواد داوری بازی می کنم. شرایط هماهنگی تیم برخلاف اول فصل بسیار خوب است و انشاالله در دیدار با همیاری برای پیروزی به میدان می رویم.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی ماهان نیز گفت: هر دو بازیکن خارجی ما، بازیکنان حرفه ای و خوبی هستند و سایر تیم ها از هم اکنون برای فصل بعد به دنبال آنها هستند.

فوروارد شماره 7 ماهان در مورد مدعیان قهرمانی لیگ برتر تصریح کرد: مدعی اول قهرمانی پتروشیمی بندر امام است، ضمن آنکه همیاری و مهرام نیز سایر مدعیان لیگ امسال هستند. برخلاف سال های گذشته که از ابتدای لیگ برتر مهرام را به عنوان مدعی اول قهرمانی می شناختند، قهرمان این دوره قابل پیش بینی نیست.

شیرجنگ در پایان تاکید کرد: ما چند ماه پیش از آغاز لیگ، تمرینات خود را شروع کردیم و انگیزه ما قهرمانی در لیگ برتر است. امیدوارم با شرایطی که الان در تیم حاکم است، در دور برگشت و پلی آف بتوانیم به مقام قهرمانی برسیم.