کرمان - خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت تعاونی ناشران استان کرمان از ارائه 450 اثر فرهنگی کرمان در نمایشگاه کتاب بندرعباس خبر داد.

سید محمد سعیدی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر از حضور فعال شرکت تعاونی ناشران استان کرمان در نمایشگاه کتاب بندرعباس که از چهار تا 10 دی ماه در حال برگزاری است خبر داد و اظهار داشت: بیش از 450 عنوان کتاب مربوط به ناشران و نویسندگان استان کرمان که در سه سال اخیر به چاپ رسیده است در این نمایشگاه ارائه می شود.

وی ادامه داد: برای چهارمین بار است که به طور پیوسته در نمایشگاه بندرعباس حضوری فعال داریم و انتظار می رود که اهالی خونگرم هرمزگان از غرفه این تعاونی به خوبی استقبال کنند.

سعیدی حسینی در ادامه افزود: با توجه به حضور فراوان کرمانی های مقیم بندرعباس بیش از 200 عنوان کتاب علاوه بر کتاب های عمومی، تاریخی و فرهنگی مربوط به کرمان را در این نمایشگاه عرضه خواهیم کرد.

وی با اشاره به تحولات اخیر در حوزه تعاونی ناشران استان کرمان اظهار داشت: در هفته آینده اعضاء هیئت مدیره این تعاونی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان جلسه رسمی خواهند داشت.

مدیر عامل شرکت تعاونی ناشران استان کرمان ادامه داد: در این جلسه اعضاء هیئت مدیره تعاونی ناشران استان کرمان به بیان مشکلات حوزه چاپ و نشر استان و ارائه راهکارها برای حل مشکلات خواهند پرداخت.

وی اظهار امیدواری کرد: در این جلسه بتوانیم به راه کارهای مثبت و تاثیرگذار برای ارتقای شاخص های انتشاراتی استان کرمان برسیم.

سعیدی حسینی در ادامه به عزم راسخ این تعاونی برای تقویت حوزه چاپ و نشر استان کرمان اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی ها و تلاش های مستمری که انجام خواهیم داد شاهد ترقی و رشد چشمگیر شاخص های فرهنگی و انتشاراتی استان خواهیم بود.

وی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت های قاطع متولیان و مدیران فرهنگی کشور از تشکل های تعاونی نشر استانی شاهد افق های روشن تری در این حوزه باشیم.