رن پال، نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا در مقاله ای به بررسی ساختار امنیتی آمریکا پس از کشتار سندی هوک پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر رن پال از سیاستمداران باسابقه عرصه سیاسی آمریکا با انتشار مقاله ای در وبسایت خود از واکنش  دموکرات ها و جمهوری خواهان نسبت به کشتار سندی هوک و طرح پیشنهادی برای پیشگیری از وقوع این نوع حوادث در آمریکا، انتقاد کرده است.

پس از کشتار در مدرسه سندی هوک ایالت کنتیکت آمریکا، که منجر به قتل 20 کودک و 7 برزگسال شد، سازمان ملی اسلحه، لابی پرقدرت اسلحه در آمریکا، با طرح متمردانه مستقر کردن نگهبانان مسلح در مدارس سکوت یک هفته ای خود شکست.

رن پال با انتقاد از طرح سازمان ملی اسلحه برای مستقر کردن نگهبانان مسلح در مدارس آمریکا این نوع تدابیر امنیتی را "نوع دیگری از خشونت" نامیده است و گفته است برای اصلاح خشونت نباید آن را با خشونت دیگری جایگزین کرد.

نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا در ادامه افزوده است ادعای "امنیت مطلق" که به بهانه آن جامعه آمریکا در حال تبدیل شدن به یک جامعه پلیسی است، را ادعای حکومت های تمامیت خواه است.

پال با احساسی خواندن واکنش دموکرات ها به کشتار سندی هوک در مقاله خود نوشته است قانونگذاران جمهوری خواهان و دموکرات ها صلاحیت اخلاقی لازم برای تصویب قوانین ضد خشونت را ندارند

پال در پایان افزوده است کشتار سندی هوک نباید بهانه ای برای پلیسی کردن جامعه آمریکا شود.