مشهد - خبرگزاری مهر: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتنه 88 نشان داد که جبهه حق بر جبهه باطل پیروز است گفت: حامیان فتنه نیز از مردودان نظام محسوب شده و حربه توبه و پشیمانی دیگر دردی از آنان دوا نمی کند.

سردار جواد کریمی قدوسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حامیان فتنه و فتنه گران پس از شکست در انتخابات سال 88 در نظر دارند تا در انتخابات پیش رو جایگاه خود را برای ورود به عرصه نظام باز کرده و به اهداف شومشان دست یابند.

فتنه گران آتش زیر خاکستر هستند

وی ادامه داد: عوامل فتنه می خواهند در انتخابات سال 92 وارد میدان شوند تا با کسب مطامع شخصی و قدرتی کاذب به خیال خام خود ضربه نهایی را بر پیکره نظام اسلامی وارد کنند.

 وی با بیان مطلب فوق تاکید کرد: راه برای ورود این افراد به عرصه انتخابات باز نیست زیرا فتنه گرانی که به ظاهر خود را نادم نشان می دهند در حقیقت آتش زیر خاکستر هستند.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه فتنه 9 دی 88 در انتخابات سال 92 نیز به شکلی دیگر روی خواهد داد، یادآور شد: این فتنه گران همانند سال 88 چنان در ورطه قدرت و سیاست بازی غرق شده اند که از رهنمودهای مقام معظم رهبری غفلت ورزیده اند و می خواهند باری دیگر با موجه نشان دادن خود نظام اسلامی را نابود کنند.

وی افزود: مردم بصیر و ولایتمدار در انتخابات سال 92 نیز دشمن را سنگ روی یخ می کنند و نشان می دهند که این ملت هیچ حکومتی جزء حکومت اسلامی و هیچ سرمایه ای بالاتر از سرمایه ولایت فقیه را نمی خواهند.

فتنه گران و عاملان توطئه همیشه در اقلیت هستند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این 33 سال که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد فتنه گران و عاملان توطئه همیشه در اقلیت بوده اند و هیچ گاه نتوانسته اند به نقشه های شوم خود دست یابند.

وی تاکید کرد: این ملت حافظه تاریخی خوبی دارد و انواع و اقسام توطئه ها و ترورهای معاندان نظام را به خاطر دارد و خوب می داند که نظام اسلامی دژی مستحکم است که با ائکاء به سرمایه دین و پیروی از ولایت فقیه هیچ گاه شکست نخواهد خورد بلکه همیشه در اوج و اعتلاء قرار دارد.

وی با بیان مطلب فوق عنوان کرد: نمونه ای از اوج و اعتلای این نظام مقدس بیداری کشورهای منطقه و الگو پذیری آنان از نظام اسلامی است.

 فاصله گرفتن عوامل فتنه از رهنمودهای مقام معظم رهبری

وی سپس در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه به دلیل فاصله گرفتن فتنه گران از رهنمودهای مقام معظم رهبری مسیر گمراهی و ضلالت آنان را درنوردیده، افزود: ملت غیور ایران اسلامی در حماسه نهم دی به آنان نشان دادند که هرگز راضی به بازگشت فتنه گران به دامن نظام نیستند زیرا آنان با نگاه مادی گرایانه و معادلات دنیا محور در پی تضعیف و تخریب پایه های نظام بوده و هستند.

وی بیان می کند: عوامل فتنه دستشان برای نظام اسلامی رو شده و دیگر نمی توانند با نفوذ در بدنه نظام بر طبل دین داری بکوبند و به چپاول افکار عمومی مردم بپرداند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه بازگشت عوامل فتنه به درون نظام، افزود: راه بازگشتی برای عاملان فتنه به درون نظام وجود ندارد چرا که آنان باید بعد ازانتخابات مرز بندی خود را با دشمن و ولایت فقیه شفاف می کردند.

وی عنوان کرد: مطمئنا ملت ایران افرادی را که به گسترش فتنه گری ها دامن زده و آب به آسیاب دشمن ریخته اند را نخواهند بخشید.

حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی

وی سپس ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی تصریح می کند: مردم مومن و بصیر ایران اسلامی در فتنه 88 راه درست را تشخیص داده و از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع و پیروی از ولایت فقیه را سرلوحه کار خویش قرار دادند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی با آرمان های الهی امام راحل و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق کرده و با تمام توان خود برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداری از خون شهیدان گلگون کفن انقلاب در حماسه نهم دی نقش آفرینی کردند.

کریمی قدوسی تصریح کرد: حماسه نهم دی نقطه تجلی حمایت مردم از دستاوردهای نظام و پیروی ازولایت فقیه است زیرا این ملت هیچ زمان دست از حمایت ولایت فقیه بر نمی دارند و تا آخرین قطره خونشان مدافع ارزش های نظام بوده و هستند.

مصاحبه: مرضیه صاحبی