نخستین نشست کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز به منظور بررسی و تصویب آئین نامه این کمیته طی روزهای جمعه و شنبه آینده تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست که با حضور رئیس، دبیر و هر پنج عضو کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز برگزار می‌شود، آئین نامه این کمیته به منظور تعیین شرح وظایف و اهداف  آن مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت.

تعیین شاخص‌های در نظر گرفته شده برای معرفی مربیان برتر، بررسی و تصویب مدرسان کلاس‌های مربیگری در کشور، بررسی و تصویب وظایف مدرسان، ناظران و هیئت‌های استان‌های کشور در مورد برگزاری کلاس‌های مربیگری، بحث در مورد چگونگی برگزاری کلاس‌های بین‌المللی مربیگری سطح یک در کشور، بررسی جمع آوری اطلاعات مربیان شاغل در استان‌ها و سالن‌های تنیس روی میز آنها از دیگر موضوعات مهمی است که در نشست دو روزه کمیته مربیان مورد توجه خواهد بود.

پیمان حسنی و نادر شیخی رئیس و دبیر کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز هستند. فرهاد فرهومند، احمد جعفری‌پور، عادل علیپور، ویدا عبدی و اصغر امیریان هم پنج عضو این کمیته را تشکیل می‌دهند.

این نخستین نشست کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز بعد از معرفی اعضای جدید آن است. پیمان حسنی چهاردهم آبان ماه گذشته حکم خود را به عنوان رئیس این کمیته دریافت کرد و پس از آن اقدام به معرفی و تعیین دبیر و اعضای آن کرد.