سخنگوی هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به متحول شدن تیم فوتبال این باشگاه، قهرمانی در جام حذفی، خارج شدن از بحران در لیگ و رسیدن به رده‌های مناسب در جدول رده‌بندی این رقابتها را از اهداف تیم ذوب‌آهن عنوان کرد.

داود شیران در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد عملکرد تیم ذوب‌آهن اصفهان برابر استقلال تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: دو تیم در جریان مسابقه عملکرد خوبی داشتند اما ذوب‌آهن در دقایق آخر بهتر بود، هرچند نتوانست دروازه استقلال را باز کرده و در این مسابقه پیروز شود.

وی همچنین افزود: ذوب‌آهن در شرایط فعلی به 3 امتیاز مسابقات نیاز دارد و اصلا اعتقادی به گرفتن یک امتیاز نداریم اما کسب یک امتیاز از تیم صدرنشین استقلال هم نتیجه قابل قبولی بود.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن اضافه کرد: ذوب‌آهن در هفته‌های اخیر متحول شده و قطعا پس از بازی‌های سخت و سنگین هفته‌های اخیر، می‌تواند در بازی‌های آینده امتیازات لازم را برای جدا شدن از جمع تیم‌های قعرنشین بدست آورد.

شیران با اشاره به اینکه ذوب‌آهن دیر به راه افتاده اما مطمئنا با کسب نتایج لازم از این وضعیت خارج می‌شود، تصریح کرد: از انتخاب فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی تیم و در مجموع از عملکرد کادرفنی رضایت داریم و امیدواریم روند رو به رشد ذوب‌آهن ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به حمایت کامل هیات مدیره از باشگاه، کادرفنی و بازیکنان ذوب‌آهن در خصوص برنامه‌های تیم فوتبال این باشگاه در هفته‌های پایانی لیگ برتر خاطرنشان کرد: هدف‌مان قهرمانی در جام حذفی، خارج شدن از بحران در لیگ و رسیدن به رده‌های مناسب در جدول رده‌بندی این مسابقات است.

شیران با اشاره به اینکه حذف تیم‌های بسکتبال و هندبال باشگاه ذوب‌آهن در زمان هیات مدیره فعلی نبوده، گفت: از برنامه‌های هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن فعالیت دوباره در این رشته‌ها برای فصل آینده است که امیدواریم با موفقیت‌های فوتبال و رخ دادن این مسائل، باشگاه‌ ذوب‌آهن به جایگاه اصلی‌اش در ورزش و فوتبال بازگردد.