یزد - خبرگزاری مهر: مشاور امور بانوان فرمانداری یزد از آغاز مرحله جدید طرح رحمت در این شهرستان خبر داد.

رقیه کفیل الناس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح رحمت با هدف تقویت بنیان خانواده، تعمیق باوردهای دینی، ارتقا توانمند سازی بانوان شهرستان، آشنایی با سیره نبوی و الگوهای رفتاری ائمه اطهار و ... برگزار می شود که زمینه های رشد شخصیت زنان را در خانواده و اجتماع به دنبال دارد.

مشاور امور بانوان فرماندار یزد افزود: در سال 90 و شش ماهه اول سال 91 بیش از سه هزار و 300 نفر از بانوان شهرستان یزد در این دوره ها شرکت کرده اند.

وی عنوان کرد: این دوره ها در 16 جلسه دو ساعته برگزار شده که بانوان آموزشهای لازم در مورد تربیت صحیح فرزند، اصول همسرداری، زن در نقش مدیر خانه، نگرشی نو بر عفاف و حجاب، آسیب شناسی خانواده در فضای مجازی، امداد و نجات و .... را فرا گرفته اند.

کفیل الناس اظهار داشت: اصول همسرداری، چگونگی صرفه جویی در بودجه خانواده، تربیت فرزند، احکام خانواده، آسیب شناسی خانواده در مقابل جنگ نرم و اقتصاد مقاومتی از مهمترین موضوعات مورد بحث در این دوره است.

کفیل الناس یادآور شد: بانوان می توانند با مراجعه به حسینیه ها، زیارتگاه‌ها و پایگاه‌های بسیج محلات نسبت به ثبت نام در کلاسهای طرح رحمت اقدام کنند.