ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت: کارآموزان فنی و حرفه ای استان، امسال ده میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرشا شریعت نژاد ظهر یکشنبه در دیدار مدیران فنی و حرفه ای مازندران با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: حدود پنج هزار و 200 پرونده پس از بررسی برای دریافت تسهیلات به بانکهای استان معرفی شدند و از طرح وام  مشاغل خانگی برای خود فرصت شغلی ایجاد کردند.

وی گفت: در سه سال گذشته اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در اقامه نماز و احیا امر به معروف و نهی از منکر حائز رتبه برتر شد

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای مازندران افزود: طبق دستور مقام معظم رهبری در سند و تاکید بر آموزش های فنی و حرفه ای، شورای سیاستگذاری اجرای منویات مقام معظم رهبری در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران شکل گرفت.

شریعت نژاد افزود: در سال 88 این اداره کل در رتبه اداری 52 قرار داشت که با کار و تلاش فراوان در اداره کل و مراکز به رتبه اداری 20 در سال 90 ارتقا پیدا کرد.

وی با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان گفت: این اداره کل در سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت پس از 13 سال با کسب 5 مدال طلا 3 نقره و 7 برنز مقام اول کشوری را کسب کرد.

در پایان این مراسم فعالان اقامه نماز و احیای امر به معروف و نهی از منکر این اداره کل تقدیر شدند.