مهاجم ملی پوش تیم فوتبال بارسلونا پیروزی پرگل 4 بر صفر بارسا مقابل اسپانیول در دربی کاتالان را به "تیتو ویلانووا" تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این پیروزی در حالی برای بارسا حاصل شد که "تیتو ویلانووا" برای نخستین بار از اواسط ماه دسامبر بر روی نیمکت این تیم نشسته بود. این مربی به دلیل سرطان غدد براقی تحت عمل جراحی قرار گرفته و حتی عنوان شده بود که مربیگری بارسا را کنار می گذارد.

پدرو پس از پایان بازی اظهار داشت: ما می خواستیم این پیروزی را به تیتو تقدیم کنیم و موفق به انجام آن هم شدیم. او روزهای دشواری را پشت سر گذاشته اما مهم‌ترین موضوع این است که در حال حاضر رو به بهبود است و ما خوشحالیم از اینکه این مربی را در کنارمان داریم.

مهاجم بارسا افزود: می خواهیم با همین ذهنیت به بازی‎های خود ادامه دهیم؛ قدم به قدم و بازی به بازی. این ذهنیت باید در نزد ما حفظ شود و نباید امتیاز از دست بدهیم. او (ویلانووا) به ما گفت آرامش خود را حفظ کنیم و ما هم مثل همیشه بازی کردیم. ما نسبت به توانایی بعضی از بازیکنان اسپانیول اشراف داشتیم.

بارسلونا در حال حاضر با 52 امتیاز در صدر جدول رده بندی رقابت‌های لالیگا قرار دارد و 16 امتیاز با رئال مادرید، قهرمان فصل گذشته رقابت‎ها، فاصله دارد.