قم - خبرگزاری مهر: شهردار قم گفت: تسهیل در سرمایه گذاری بخش خصوصی باید اولویت سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد دلبری در بازدید از ساختمان اداری جدید سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری قم اظهار داشت: سرعت بیشتر عملیات اجرایی و جذب مشارکت‌های مردمی در پروژه‌های در دست ساخت سازمان میادین میوه و تره‌بار باید سرلوحه دیگر سازمان‌های وابسته به شهرداری قرار گیرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از ایجاد معاونت سرمایه‌گذاری در سازمان میادین، بر لزوم هماهنگی و همدلی مجموعه شهرداری تأکید کرد و تسهیل در سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را یکی از اولویت‌های سازمان میادین میوه وتره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری قم برشمرد.

زمینه  فعالیت بخش خصوصی در سازمان میادین میوه و تره بار مهیا شده است

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم نیز در این دیدار از مهیا بودن شرایط برای ورود و فعالیت بخش خصوصی در سازمان میادین خبر داد.

حسن قنبری در ادامه از انتصاب معاون سرمایه گذاری سازمان میادین میوه و تره بار خبر داد و گفت: با ایجاد معاونت سرمایه گذاری بخش اعظمی از اهداف سازمان با مشارکت بخش خصوصی عملی خواهد شد.

وی افزود : سازمان میادین یکی از اصلی ترین محورهای جذب سرمایه گذاری است که در صورت عدم جذب مشارکت های مردمی از اهداف اصلی خود باز خواهد ماند.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم با توجه به اصل 44 قانون اساسی ادامه داد:  احداث هایپر مارکت ( مراکز بزرگ خرید) توسعه و گسترش فعالیت‌ها در میدان بزرگ میوه و تره بار شهید رجایی، احداث سردخانه جهت ذخیره سازی میوه در ایام خاص سال، ساخت غرف عرضه میوه و سبزی در میدان بزرگ شهید رجایی جهت انتقال کسبه میدان مطهری و خیابان طالقانی از جمله اهداف مد نظر سازمان می‌باشد.

ایجاد مجتمع‌های تجاری و توریستی در اطراف شهر قم

وی افزود: مدیریت جایگاه CNG تحت پوشش سازمان و احداث جایگاه های تک منظوره و چند منظوره جدید، احداث بازارهای بزرگ عرضه مایحتاج و میوه و تره بار در نقاط مختلف سطح شهر، ایجاد مجتمع‌های تجاری و توریستی در اطراف شهر قم، ساخت واحدهای صنفی جهت انتقال صنوف آلاینده به خارج از محدوده شهری از جمله اهداف دیگری است که در برنامه میان مدت سازمان گنجانده خواهد شد.

قنبری با اشاره به اینکه دستیابی به این اهداف بدون کمک و جذب سرمایه بخش خصوصی امکان پذیر نخواهد بود؛گفت : تمامی زمینه های فعالیت بخش خصوصی در سازمان مهیاست و امید داریم با ایجاد این معاونت جدید، گام بزرگی در اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص خدمت به شهروندان عزیز قمی برداریم.

لازم به ذکر است: سید مجتبی صحرایی طی حکمی به عنوان معاون سرمایه گذاری و جذب مشارکت های مردمی سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم منصوب شد.