ساری - خبرگزاری مهر: نمایش تولدت مبارک سامی از ساری در هفتمین روز برگزاری بخش صحنه ای جشنواره فجر در تالار سنگلج تهران روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه تئاتر مهر در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر مناطق کشور در رشت، توانست با راهیابی به سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، پنج عنوان برتر در رشته های نویسندگی، کارگردانی، بازیگری زن و طراحی صحنه را در این جشنواره کسب کند.

گروه تئاتر مهر ساری با این نمایش، برای چهارمین سال پیاپی در جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور خواهد داشت.

توزیع برنج هندی

اسماعیل هادی نژاد، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری اظهار داشت: توزیع 150 تن برنج هندی با قیمت مصوب دو هزار و 800 تومان در سطح بازار شهرستان ساری و میاندرود در حال انجام بوده که از این بابت هیچگونه کمبودی وجود نخواهد داشت.

وی افزود: توزیع این نوع برنج با هدف شکستن قیمت انواع برنج صورت گرفته که توسط عاملان مشخص شده و در فروشگاههای زنجیره‌ای و خرده‌ فروشی‌ها توزیع می شوند.

هادی نژاد گفت: با توجه به کاهش عرضه برنج در ماه گذشته به دلیل برخی سواستفاده های احتمالی و احتکار برنج سبب افزایش انواع برنج ایرانی شده بود ولی با توزیع این نوع برنج، به قیمت واقعی خود نزدیک شده است.

اجرای پروژه های عمرانی در بندپی بابل

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از اجرای پنج پروژه عمرانی با هزینه چهار هزار و 320 میلیون ریالی در شهرک صنعتی بندپی بابل خبر داد.

عباس علی وفایی نژاد گفت: اجرا و تکمیل زیرساختها از اولویت شرکت بوده و با توجه به کمبود اعتبارات، نسبت به انجام
پروژه ها و بر اساس نیاز و اولویت هر شهرک صنعتی ، در برنامه قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار داشت: پروژه های تکمیل زیرسازی و آسفالت واحدهای خدماتی، خط انتقال آب، زیرسازی و تصفیه خانه از پروژه های انجام شده در شهرک صنعتی بندپی بابل است که برای اجرای این پروژه ها، چهار هزار و 320 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت هزینه شده است.