دادستان عمومي و انقلاب تهران گفت : رفع معضل هاي اجتماعي موجود در جامعه نظير بد حجابي مستلزم همكاري مستمر و نظارت دقيق دستگاههاي اجرايي و فرهنگي است .

به گزارش خبرگزاري مهر ، سعيد مرتضوي در اولين جلسه ستاد پيشگيري ازجرائم خاص ، ضمن ارجح تلقي كردن مساله اراذل  و اوباش از بحث منافقين اظهار داشت : اراذل و اوباش ، حكومت اسلامي ، نيروي انتظامي و دستگاههاي قضايي ويژه دادسراي مقتدر را مغاير با منافع و اهداف خود مي دانند.

همچنين در اين جلسه رييس كل دادگستري تهران گفت : در رابطه با اراذل و اوباش در كل استان تهران مشكل داريم و مساله مبارزه با اين پديده شوم از موضوعات بسيار ظريف است كه ضمن برخورد قاطع با آن بايد تلاش كنيم تا روند كنترل امور با حقوق شهروندي منافاتي نداشته باشد.

حجت السلام والمسلمين عليزاده ضمن تاكيد رييس قوه قضاييه در مبارزه و ريشه كن كردن جرايم خاص در جامعه تصريح كرد : بايد طرحي تهيه شود كه مطابق با اين طرح كل استان تهران در يك مدار امنيتي قرار گيرد و ابهت نظام و پليس در همان محل وقوع جرم نشان داده شود تا جنبه پيشگيري داشته باشد.

فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ نيز در اين جلسه گفت : ما نياز به طرح عملياتي وسيع داريم كه مجموعه پليس و ساير دستگاههاي اطلاعاتي بتوانند به طور مستمر اراذل و اوباش سابقه دار را تحت كنترل قرار داده و با توجه به تغيير فعاليت اين دسته از بزهكاران نياز است كه با تدبير متفاوت و شيوه هاي جديد به مبارزه با آن بپردازيم .