بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از حل مشکل جاده دسترسی به ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جمشیدی پیش از ظهر جمعه در حاشیه بازدید استاندار بوشهر از ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر اظهار داشت: ورزشگاه 15 هزار نفری جدید بوشهر یکی از پروژه‌های مهر ماندگار است که بهره‌برداری از این ورزشگاه تاثیر بسیار زیادی در توسعه ورزش استان بوشهر خواهد داشت.

وی توسعه فضاهای ورزشی در استان بوشهر را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم این اداره کل عنوان کرد و افزود: در دوران خدمت دولت نهم و دهم خدمات بسیار مهمی برای توسعه ورزش و فضاهای ورزشی در استان بوشهر صورت گرفته است و در استان بوشهر نیز شاهد این خدمات هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با قدردانی از تلاش و پیگیری استاندار برای حل مشکل دسترسی به ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر گفت: پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر از پروژه‌های مهر ماندگار است که با حل معضل جاده دسترسی روند ساخت آن هم تکمیل می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: حل مشکل جاده دسترسی یک رویا بود که با حمایت استاندار و دستگاه قضایی برطرف شده است.

استاندار بوشهر و تعدادی از مدیران اجرایی استان در پایان آخرین وضعیت ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر را در محل این ورزشگاه مورد بررسی قرار دادند.

در ابتدای این بازدید پیمانکار پروژه توضیحاتی در ارتباط با اقدامات انجام شده و در دست انجام پروژه داد و سپس استاندار توقعات مسئولان را به پیمانکار گوشزد کرد.

جاده دسترسی از مشکلات عمده در اجرای پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر بود که با پیگیری‌های مسئولان استان بوشهر این معضل حل شده و گذر 60 متری برای دسترسی به ورزشگاه در نظر گرفته شده است.