حزب الله لبنان در بیانیه ای با محکوم کردن حمله تروریستی به وزیر ورزش و جوانان این کشور، آن را در راستای برهم زدن امنیت و ثبات لبنان دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان در بیانیه ای حادثه تروریستی علیه فیصل کرامی وزیر ورزش و جوانان این کشور را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است : هدف از این اقدامات جنایت آمیز به خطر انداختن امنیت و ثبات لبنان و از بین بردن آرامش در شهر طرابلس و برانگیختن آتش اختلاف میان اهالی این شهر است که همه باید با این مسئله مخالفت کنند.

 در ادامه بیانیه همچنین گفته شده است : تمام گروه های امنیتی و طرف های ذیربط نیز به طور کامل به وظایف خود در راستای شناسایی عاملان حادثه و محاکمه آنها عمل کنند.

در این بیانیه از عقلای طرابلس خواسته شده است تمام تلاش خود را برای جلوگیری از اجرای توطئه های افراد مغرض که با هدف فتنه انگیزی در این شهر مطرح می شود، به کار گیرند.

حزب الله لبنان در پایان بیانیه ضمن ابراز خرسندی به مناسبت سلامتی وزیر ورزش و جوانان این کشور ابراز امیدواری کرد که مجروحان این حادثه تروریستی هر چه سریعتر شفا یابند.

روز گذشته کاروان فیصل کرامی در منطقه "التل - طرابلس" هدف تیراندازی قرار گرفت که یکی از خودروها آسیب دید و تعدادی از جمله محافظان وی نیز زخمی شدند.