تبریز – خبرگزاری مهر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: همزمان با سالروز قیام 29 بهمن تبریز، مردم این استان با مقام معظم رهبری دیدار می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نصرتی قبل از ظهر شنبه در جلسه ستاد هماهنگی این دیدار و در جمع مسئولان اظهار داشت: امسال نیز همانند چندین سال گذشته مردم فهیم آذربایجان شرقی که همواره پشت نظام و رهبری بوده اند به دیدار مقام معظم رهبری می شتابند.

وی ادامه داد: مردم استان ما همواره ثابت کردند پیش قراول حمایت از رهبری و همچنین آرمان های امام راحل بوده اند که نظیر آن را می توان در راهپیمایی های مختلف و همچنین اعتراض این مردم در جریان فتنه 88 اشاره کرد.

نصرتی افزود: به جرات می توان گفت اقدامات مردم این استان در روز 29 بهمن 56 به عنوان یکی از بزرگترین اقدامات تاریخی در طول رژیم شاهنشاهی بوده و موجب ایجاد انگیزه برای سایر مردم کشور برای مبارزه با این رژیم طاغوتی شده است.

وی با اشاره به نقش امام راحل(ره) در زندگی مردم ایران گفت: امام (ره) بدون هیچ واهمه ای به جنگ با نظام طاغوتی پرداخته و سبب شد نظام جمهوری اسلامی هم اکنون در جهان به عنوان یک قدرت بزرگ سیاسی و مذهبی به شمار برود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار افزود: این اقدامات شجاعانه امام (ره) سبب شده هم اکنون ملت ایران در کل جهان سرافراز بوده و حرفی برای گفتن داشته باشد.

نصرتی با تاکید بر همکاری بیشتر مسئولان در تدارک این دیدار گفت: امیدوارم امسال با همکاری بیشتر مسئولان مربوطه، این دیدار پرشکوه تر از سال های پیش برگزار شود.