سرپرست تیم فوتبال استقلال و سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: تنها گزینه ما برای تیم ملی جوانان مربی داخلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین عصر امروز استقلال  با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: خروج اصلی ما برای جوانان حضور در جام جهانی 2015 است و تمام هدفمان این است که آنها بتوانند در این جمع حضور داشته باشند.

ماجدی انتخاب سرمربی را بسیار حساس دانست و افزود: در حال رایزنی با 5 مربی هستیم که همه آنها مربیان داخلی هستند و تلاش ما این است تا با وسواس بسیار زیاد یکی از این گزینه ها را انتخاب کنیم.

وی حضور مربی خارجی را منتفی دانست و گفت: اصلا بدنبال مربی خارجی نیستیم که سابقه نشان داده که گزینه داخلی به مراتب کارایی بیشتری نسبت به گزینه خارجی دارد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص صحبت های سرپرست پرسپولیس بعد از دربی گفت: آن بازی تمام شده و دیگر علاقه ای ندارم راجع به آن صحبت کنم اما تنها می توانم بگویم که وقتی آقای شیرینی صحبت می کند از صحبت های او لذت می برم اما اگر شیرینی بخواهد زیاد شیرین صحبت کند دل آدم را خواهد زد.

وی تاکید کرد: امیدوارم وی دیگر این گفتمان را خاتمه دهد و اگر می خواهد سالهای سال در فوتبال ایران بماند باید تعامل برقرار کند.

سرپرست استقلال در پایان  و در پاسخ به این سئوال که چند روز پیش مجدا تلفنی علیه یکدیگر صحبت کرده اید گفت: من علیه شیرینی هیچ صحبتی نکرده ام اما سرپرست تیم پرسپولیس چون راجع به مدیریت ما صحبت کرد مجبور شدم جوابش را بدهیم.