پس از آنكه توليد نخستين پروژه مشترك راسل كرو و نيكل كيدمن با عنوان "اوكاليپتوس" به تعويق افتاد، اين دو ستاره نيوزيلندي هاليوود قصد دارند در يك پروژه جديد با هم همكاري كنند.

به گزارش خبرنگار سينمايي خبرگزاري مهر، كيدمن و كرو اصلي ترين گزينه هاي باز لورمن  براي بازي در فيلمي حماسي هستند كه هنوز عنواني براي آن انتخاب نشده است، اما منابع نزديك به استوديو فوكس قرن بيستم آن را يك معادل استراليايي براي "بر باد رفته" مي دانند. گرچه دو بازيگر اسكار گرفته هنوز قرارداد بازي در فيلم را امضا نكرده اند، ولي انتظار مي رود به پيشنهاد لورمن پاسخ مثبت دهند.
فيلمساز نامدار استراليايي قصد داشت در طي يك دهه سه پروژه بزرگ و تاريخي را مقابل دوربين ببرد و نخستين پروژه اش هم "اسكندر كبير" بود. او حتي بازيگران نقش هاي اسكندر و المپيا را هم انتخاب كرده و قرار بود نيكل كيدمن و لئوناردو دي كاپريو در فيلمش بازي كنند، اما پيشدستي اليور استون در آغاز ساخت فيلمي بر اساس زندگي اسكندر مقدوني تمام برنامه ها را به هم زد. البته "اسكندر" استون نتوانست در نمايش عمومي چنان كه انتظار مي رفت به توفيق برسد. در هر حال، لورمن مي خواهد پس از پايان نسخه استراليايي "بر باد رفته"، فيلم ديگري بسازد كه وقايع آن در روسيه جنگ اول جهاني روي مي دهد. گفته مي شود همكاران فيلمنامه نويس لورمن همزمان روي هر سه داستان كار مي كنند.
كيدمن سابقه همكاري با لورمن را در فيلم نسيتاً موفق "مولن روژ" در كارنامه دارد و حتي براي اين فيلم نامزد دريافت جايزه اسكار هم شد، اما اين نخستين همكاري كرو با فيلسماز معتبر سرزمين كانگوروهاست. پس از اينكه پروژه "اوكاليپتوس" به كارگرداني جاسلين مورهاوس به دليل تغييرات اساسي در فيلمنامه به تعويق افتاد، دو بازيگر سرشناس هاليوودي تصميم گرفتند ساير پيشنهادها را براي فصل پاييز بررسي كنند.
جديدترين فيلم راسل كرو "سيندرلا من" به كارگرداني ران هوارد است كه تابستان روي پرده سينماهاي جهان مي رود. نيكل كيدمن هم اين روزها با "مترجم" سيدني پولاك اوقات نسبتاً خوشي را در گيشه سپري مي كند، ضمن اينكه او قرارداد بازي در سه فيلم ديگر را نيز امضا كرده است.