رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اجرای 83 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گفت: این پروژه ها با اعتبار 331 میلیارد و 837 میلیون تومان به بهره‌برداری می رسد.

شهریار افندی ‌زاده در گفتگو با مهر با بیان اینکه 83 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در دهه فجر افتتاح می شود، گفت: این پروژه ها با اعتبار 331 میلیارد و 837 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

وی به تکمیل و بهره‌برداری از 17 مجتمع خدماتی - رفاهی اشاره کرد و افزود: چهار شعبه مرکز مدیریت راه‌ها در کشور با صرف 10 میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار می گیرد و در حال حاضر 27 استان کشور به سامانه مدیریت راه‌ها مجهز هستند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: 15 تقاطع همسطح و غیرهمسطح با صرف 715 میلیارد ریال اعتبار تکمیل و افتتاح می شود همچنین از 5 سیستم توزین در حال حرکت با اعتبار 19 میلیارد و 400 میلیون ریال بهره برداری می شود.

افندی زاده خاطر نشان کرد: 390 کیلومتر راه به سیستم‌های ثبت سرعت غیرمجاز با اعتبار 65 میلیارد و 500 میلیون ریال مجهز شدند و 2 مرکز معاینه فنی خودرو سنگین با اعتبار 8 میلیارد و 650 میلیون ریال ونیزازطریق سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: 19 طرح دیگر مرتبط درحوزه راهداری وحمل ونقل جاده ای نیز انجام شده است که در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.