پنجمين دوره معرفي نفرات برگزيده و برتر طرح "پرسش مهر" در روزهاي آخر ارديبهشت ماه جاري با حضور رييس جمهور برگزار مي شود.

مديركل دفتر برنامه ريزي امور فرهنگي و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با اعلام اين خبر به خبرنگار اجتماعي "مهر" گفت: قرار بود اين دوره از طرح پرسش مهر پنجم ارديبهشت برگزار شود كه به دليل كسالت آقاي خاتمي، اين برنامه به زمان ديگري موكول شد.

حميدرضا كفاش افزود: با توجه به اينكه قبلا گفته بوديم كه اين دوره از طرح پرسش مهر ارديبشهت ماه امسال برگزار خواهد شد، لذا قرار است در يكي از روزهاي 27،27و29 ارديبهشت ، برگزيدگان اين دوره از طرح پرسش مهر معرفي شوند.

وي در عين حال گفت: البته هنوز از طرف دفتر رييس جمهور در خصوص برگزاري طرح پرسش مهر در يكي از تاريخ هاي مذكور ، اطلاعي به ما نداده اند. اما زمان دقيق آن تا روز دوشنبه مشخص خواهد شد.

شايان ذكر است طرح پرسش مهر كه تا كنون پنج دوره آن برگزار شده ، با طرح سئوالاتي از سوي ريس جمهور همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد روع مي شود و تمامي دانش آموزان و معلمان مي توانند پاسخگوي سئوالات باشند.

در سال تحصيلي 83-82 بيش از 23ميليون نفر در طرح پرسش مهر شركت كردند كه 200 هزار نفر از آنان را معلمان تشكيل مي دادند. همچنين قرار است دستاوردهاي پرسش مهر يك تا پنج رييس جمهور در قالب يك كتاب منتشر شود.