فیلم مستند "صندلی شماره ۲۵۷" ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۴ بهمن در سالن اصلی برج میلاد به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم مستند "صندلی شماره ۲۵۷ " به کارگردانی محسن خان‌جهانی روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ساعت ۱۸ بعد از پایان نمایش فیلم "روز روشن" و قبل از آغاز نمایش فیلم "برلین منفی ۷ "در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد به نمایش در می‌آید.

فیلم مستند "صندلی شماره ۲۵۷ " در بخش سینمای حقیقت جشنواره فیلم فجر حضور دارد این فیلم جایزه بهترین فیلم سیاسی از ششمین دوره جشنواره سینما حقیقت را بدست آورده بود.

به نمایش در نیامدن فیلم مستند "صندلی 257" در نخستین روز از برگزاری این رویداد سینمایی حاشیه هایی را ایجاد کرد. به این ترتیب که قرار بود این فیلم صبح روز اول در سینما رسانه به معنای ادای احترام به سینمای مستند نمایش داده شود اما مشکل فنی باعث شد نمایش این مستند به تعویق بیفتد البته روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در تبیین چرایی این اتفاق توضیح داد که نمایش فیلم ها در سالن سینما مطبوعات براساس سیستم دیجیتال است و تاخیر اولیه ایجاد شده نمایش فیلم برای تبدیل سیستم نمایش برای خوانش فیلم بوده است که این تاخیر چند دقیقه ای باعث شده بود که تماشاگران سالن را ترک کنند.

در همان روز اول شنیده شد که دبیرخانه جشنواره آمادگی نمایش این فیلم را دارد ولی با توجه به اینکه جدول نمایش فیلم ها بسته شده و امکان جابجایی نیست و اگر کارگردان رضایت داشته باشد می توان بعد از نمایش یکی از فیلم های آخر شب، مستند "صندلی 257" را نمایش داد.

ولی بعد از تمام این حواشی امروز خبر رسید که این مستند با تلاش دست‌اندرکاران جشنواره بالاخره به روی پرده خواهد رفت.