بندرعباس - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان تیمهای ملی والیبال ایران گفت: با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای موجود در والیبال ایران و همچنین حضور مربی بزرگی همچون ولاسکو در تیم ملی ایران، ما می توانیم در بین هشت تیم برتر جهان قرار بگیریم.

خسرو ابراهیم در گفتگو با خبرنگار مهر، عملکرد فدارسیون والیبال در زمینه تیمهای پایه را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: کسب رتبه های برتر مسابقات والیبال جوانان و نوجوانان آسیا نشان دهنده برنامه ریزی های خوب فدراسیون در این رده سنی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در رده های جوانان و نوجوانان توانسته ایم سهمیه های جهانی را کسب کنیم و پس از پایان رقابت های لیگ برتر والیبال برنامه های فدراسیون برای رده های پایه ادامه خواهد یافت.

رئیس سازمان تیمهای ملی والیبال ایران در ادامه با بیان اینکه کیفیت مسابقات لیگ برتر والیبال نسبت به گذشته افزایش یافته است، عنوان کرد: امسال تمامی بازیکنان خوب و ملی پوش والیبال ایران تنها در یک تیم متمرکز نشده اند و به همین علت شاهد بازی های جذابی در لیگ هستیم و شگفتی های بسیاری در مسابقات امسال خلق شده است.

ابراهیم خصوصی شدن باشگاههای حاضر در لیگ را عاملی در جهت افزایش کیفیت لیگ والیبال دانست و افزود: در حال حاضر تعدادی از تیمهای حاضر در لیگ والیبال خصوص هستند اما باید همانند لیگ های معتبر دنیا تمامی باشگاههای والیبال در ایران خصوصی شوند که در این صورت لیگ والیبال ایران به لیگی معتبر تبدیل می شود.

وی همچنین در خصوص جنجال های صورت گرفته در این فصل از لیگ برتر والیبال، گفت: اعتراض های مکرر به داوری و جنجال آفرینی در مسابقات یکی از ضعف های لیگ والیبال است که در این راستا باید مدیران عامل باشگاهها، سرپرستان و مربیان بیشتر خود و تیمشان را کنترل کنند چون دیگر والیبال ما جهانی شده و این گونه اتفاقات به سود والیبال نیست.

رئیس سازمان تیمهای ملی والیبال ایران در ادامه به تمدید قرارداد خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران اشاره کرد و بیان داشت: چند سالی بود که تیم ملی بزرگسالان ایران نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند که خوشبختانه با حضور ولاسکو در تیم ملی والیبال ما ضمن قهرمانی آسیا توانستیم سهمیه لیگ جهانی را نیز کسب کنیم.

ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیتها و استعدادهای موجود در والیبال ایران و همچنین حضور مربی بزرگی همچون ولاسکو در تیم ملی ایران، ما می توانیم در بین هشت تیم برتر جهان قرار بگیریم.