دیدار تیم های فوتبال ایران و لبنان در حالی امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که تماشاگران استقبال زیادی از این دیدار نکردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان در هفته نخست از مرحله انتخابی جام جهانی از ساعت 15:30 امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که حواشی این دیدار را در زیر می خوانید:

* کمتر از 10 هزار تماشاگر برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه آمدند.

* حدود 50 تماشاگر لبنانی در سکوهای پشت ضلع غربی ورزشگاه مستقر شدند. همچنین مسئولین کاروان لبنان نیز در جایگاه ویژه حضور دارند.

* در جریان تمرین تیم ملی پیش از آغاز بازی که به گرم کردن بدنهای بازیکنان اختصاص داشت تماشاگران به شدت علی کریمی را تشویق می کردند. در این بین اشکان دژاگه، قوچان نژاد و مسعود شجاعی هم توسط تماشاگران تشویق شدند.

* منصور ابراهیم زاده سرمربی و کریم قنبری مربی تیم فوتبال نفت تهران جزو نخستین مربیان لیگ برتری بودند که در جایگاه ویژه حضور یافتند. جمشید زارع، قائم مقام پیشین پرسپولیس هم در کنار آنها حضور یافت.

* در بخش های مختلف سکوهای ورزشگاه بنرهایی نصب شده بود که مسائل فرهنگی را تبلیغ می کرد. روی برخی از آنها سکوی بدون دخانیات و یا سکوی مخصوص پدران و پسران جهت احترام به والدین دیده می شد.

* حمید استیلی سرمربی پیشین پرسپولیس به همراه بهنام ابوالقاسم پور به جایگاه ویژه آمدند و در کنار منصور ابراهیم زاده نشستند. آنها در بدو ورود مورد تشویق حاضران قرار گرفتند.

* عادل فردوسی پور به عنوان گزارشگر بازی 20 دقیقه پیش از شروع بازی در ورزشگاه حاضر شد که برخی از تماشاگران با دیدن عادل وی را تشویق کردند.

* دوربین عنکبوتی که مدتها غیب شده بود، دوباره بر فراز آسمان ورزشگاه آزادی رویت شد!