سرمربی تیم ملی تنیس ایران ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند با ارائه بازی های قابل قبول جواز صعود به گروه دوم آسیا را کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی جام دیویس ایران فروردین ماه سال آینده در کشور میانمار برای صعود به گروه دوم آسیا و اقیانوسیه کار دشواری در پیش دارد اما سرمربی جدید این تیم به شدت امیدوار است تا از این آزمون سربلند بیرون آید.

سعید احمد وند در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: قبل از هرچیز باید بگویم که بهترین ها را انتخاب می کنم. سن و سال برایم مهم نیست. می دانم چه کسی بهترین است اما فهرست خود را هرگز نمی بندم.

وی ادامه داد: در این مسابقات با تجربه ها به درد ما می خورند. ما بهترین تیم در گروه سوم آسیا هستیم. حتی اگر از بازیکنان داخل کشور بهره ببریم باید صعود کنیم. ما نه برای صعود بلکه برای اول شدن بازی می کنیم. هر جا بوده ام برای اول شدن کار کرده ام. می دانم بازیکنان تنیس به چه چیز نیاز دارند. خوشبختانه با موفقیت های اخیر در رده پایه امیدواری ها زیادتر شده است.

احمدوند در پایان گفت: انتخاب من نفی شایستگی نفرات دیگر و پیشکسوت نیست. رئیس فدراسیون تنیس در تلاش است برنامه ای را که از رده پایه شروع کردیم تا بزرگسالان ادامه دهیم. امیدوارم به اعتماد ایشان پاسخ مثبت دهم. با شناختی که از وضعیت تنیس ایران دارم می دانم که باید چه رویه ای را ادامه دهیم تا بازیکنان بهتری داشته باشیم. از همه اهالی تنیس هم در این باره درخواست کمک و همراهی دارم.