رسانه های سوری از ادامه عملیات ارتش سوریه علیه گروههای تروریستی مسلح و تشکیل دو وزارتخانه جدید به فرمان اسد خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه طی فرمانی، دو وزارتخانه جدید امور اجتماعی و کار را تشکیل داد.

بشار اسد رئیس جمهوری سوریه، حسین فرزات را به عنوان وزیر مسکن و توسعه عمرانی، حسین عرنوس، وزیر مشاغل عمومی، حسن حجازی ، وزیر کار، احمد القادری، وزیر کشاورزی و اصلاحات کشاورزی، سلیمان العباس وزیر نفت، اسماعیل اسماعیل وزیر دارایی و کنده الشماط را به عنوان وزیر امور اجتماعی منصوب کرد.

از سوی دیگر منابع سوری در استان حمص اعلام کردند: ارتش سوریه طی عملیاتی در الحصن در حومه تلکلخ در استان حمص ضمن کشتن و زخمی کردن تعدادی از تروریستها، ادوات متعلق به آنها را منهدم کرد.

منابع سوری در حومه ادلب نیز از عملیات ارتش سوریه در مناطق وادی الضیف و الحامدیه، ام جرین، الحمیدیه و ابوالظهور در حومه ادلب و کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریستها و انهدام ادوات متعلق به آنها خبر دادند.

از سوی دیگر خبرگزاری سوریه گزارش داد: نیروهای ارتش سوریه طی عملیاتی در میدان شریده، خیابان الثوره، اطراف حرم حضرت زینب(س) در حومه دمشق، تعدادی از سرکرده های گروههای مسلح از جمله احمد عبدالقادر، محمد خیتو، عمر جوخدار، خالد الشلبی و محمد کربوج را به هلاکت رساندند.

همچنین نیروهای ارتش سوریه در مناطق کفر ناسج و پل یبرود در حومه دمشق با تروریستها درگیر شدند که به کشته و زخمی شدن شماری از آنها منجر شد.