همدان - خبرگزاری مهر: رئیس منطقه چهار سازمان بازرسی کل کشور گفت: ریشه بداخلاقی های اخیر در کشور در حب نفس است و فرقی هم در بین افراد ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه راهپیمایی مردم همدان در یوم الله 22 بهمن، عنوان کرد: باید از هرگونه اختلاف افکنی خودداری و از هر سوء برداشت نسبت به اهداف رقبا نیز جلوگیری کرد چرا که همه سوار یک کشتی هستیم که هدف آن رسیدن به ساحل ظهور است.

وی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه بد اخلاقی ها در بین مسئولان و مردم به صفر برسد، گفت: در غیر این صورت مردم، مسببان بداخلاقی ها را  نخواهند بخشید.

رئیس منطقه چهار سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: 22 بهمن یادآور حمایت مردم با شور و شعور از امام خمینی(ره) برای به پیروزی رساندن انقلاب است.

وی گفت: تلاشها باید برای رساندن پرچم انقلاب که در دستان نایب امام زمان است به صاحب اصلی آن منجی عالم بشریت حضرت مهدی (ع) است.

وی با بیان اینکه وظیفه سنگینی به عهده مردم و مسئولان است گفت: این وظیفه برای مدیران و مسئولان کشور بسیار سنگین تر است، چراکه تریبون ها و جهت دهی به اعتقادات مردم متوجه آنهاست و اگر اعمال صالح وصادقانه نباشد در بین مردم دلسردی و انحراف در اهداف انقلاب ایجاد خواهد کرد.