سرمربی جدید تیم ملی کارات گفت: در زمان مدیریت سمندر نتایج خوبی در تیم ملی کسب کرده‌ام و این بار نیز با رخصت و اجازه بزرگان کاراته مسئولیت قبول کردم.

مسعود رهنما که صبح امروز دوشنبه به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته ایران انتخاب شد ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: من سابقه کسب نتایج درخشان را با مدیریت سمندر داشته ام و با بازگشت دوباره ایشان شرایط همکاری مجدد فراهم شد و امیدوارم چون گذشته با حمایت اهالی کاراته بتوانیم راه موفقیت را به درستی طی کنیم.

وی افزود: بازیهای کشورهای اسلامی اولین و مهمترین هدف ماست و پس از آن مسابقات قهرمانی پیش رو است، به فدراسیون حق می دهم که با توجه به نتایج تیم ملی در مورد ادامه همکاری یا قطع همکاری تصمیم گیری کند.

سرمربی تیم ملی در خصوص نحوه انتخاب اعضای تیم ملی هم گفت: پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور فرآیند انتخاب اعضای اصلی تیم ملی را به صورت واضح و خیلی شفاف روی سایت فدراسیون اعلام خواهیم کرد. در تلاشیم تا با کمک فدراسیون و همکارانم در کادر فنی سیستمی را برای این منظور طراحی کنیم که حق هیچ کاراته کایی ضایع نشود و نفرات بر اساس توانایی‌های خود انتخاب شوند.

رهنما در خصوص همکارانش در تیم ملی گفت: فردا جلسه ای در فدراسیون با مسئولان خواهم داشت تا در خصوص معرفی همکارانم تصمیم لازم اتخاذ شود.

وی در خصوص برنامه های خود گفت: برنامه کاری ما بر اساس دو محور خواهد بود، ابتدا تیم را برای حضور در یک تورنمنت قبل از اعزام به مسابقات کشورهای اسلامی آماده می کنیم و پس از آن نیز روی موفقیت در همین بازیها متمرکز خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: از طریق خبرگزاری مهر از تمام مربیان پیشین تیم ملی، بزرگان کاراته ایران و خانواده شریف این رشته ورزشی برای آغاز کار خود کسب اجازه کرده و می خواهم برای موفیت تیم ملی یار و یاور ما باشند.