برنامه دیدارهای مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در پایان مرحله دوره‎ای و نهایی شدن تیم‎های راه‌یافته به این مرحله و جایگاه آنها مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوره‌ای مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز چهارشنبه با برگزاری 6 دیدار از هفته بیست و دوم و پایانی مرحله برگشت، به پایان رسید. در جریان این دیدارها سایپا با شکست دادن جواهری گنبد به مرحله پلی‌آف صعود کرد و در کنار تیم‌های پیکان، متین و کاله قرار گرفت که پیش از این به این مرحله صعود کرده بودند.

در پایان رقابت‌های امروز تیم‌های پیکان، متین ورامین، سایپا و کاله به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند تا طبق این رده‌بندی دیدارهای خود در مرحله پلی‌آف  را برگزار کنند. بر این اساس در این مرحله پیکان که پرافتخار ترین تیم ایران در ادوار مختلف مسابقات لیگ برتر است باید به مصاف کاله برود که مدافع عنوان قهرمانی است. برنامه مرحله پلی‌آف به شرح زیر است:

* پیکان - کاله آمل
* متین ورامین - سایپا البرز

مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به صورت 2 از 3 برگزار می شود. طبق برنامه اولیه دیدارهای این مرحله طی روزهای دوم، نهم و پانزدهم اسفندماه (در صورت نیاز به برگزاری بازی سوم) برگزار خواهد شد.

البته مسئولان سازمان لیگ فدراسیون والیبال با توجه به برگزاری متوالی دیدارها در مرحله برگشت لیگ برتر و به منظور استراحت تیم‌های شرکت کنند در مرحله پلی‌آف، قصد دارند در پایان این مرحله مسابقات را برای مدت یک هفته تعطیل کنند.

در این صورت دیدارهای دور اول پلی‌آف از 9 اسفندماه آغاز شده و طی روزهای 16 و 19 پیگیری می‌شود.  این پیشنهاد در نشستی که فردا با حضور مدیران و سرمربیان تیم‌های راه‌یافته به مرحله پلی‌آف در محل فدراسیون والیبال برگزار می‌شود، بررسی شده و در مورد آن تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.