سرمربی تیم فوتبال داماش با بیان اینکه انتقادات امیر عابدینی و سایر مدیران این باشگاه از نتایج داماش طبیعی بوده است، گفت: تیم ما واقعا از بعضی داوری ها ضربه خورده است و من هم با سند درباره آن صحبت کردم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی تیم های داماش با راه آهن که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره این مسابقه اظهار داشت: من بازیهای گذشته راه آهن را دیده ام. آنها خوبی بازی کردند ولی نتیجه نگرفتند. همین مسئله شرایط را برای ما سخت می کند ولی امیدواریم از راه آهن امتیاز بگیریم و روند رو به رشدمان را ادامه بدهیم.

وی با بیان اینکه بازیکنانش برای ارائه یک بازی خوب مصمم هستند، افزود: ما سه چهار بازیکن را به خاطر مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم ولی سایر بازیکنان شرایط خوبی دارند. علی نظیف کار به خاطر محرومیت و علیرضا نیکبخت، حسین ابراهیمی، محمد مختاری ، میلاد فراهانی و کبه به خاطر مصدومیت به بازی فردا نمی رسند.

سرمربی داماش درباره فاصله کم تیم ها در انتهای جدول یادآور شد: به جز دو سه تیم بالای جدول بقیه امتیازات به هم نزدیک است و جایگاه تیم ها با یک برد و یا باخت عوض می شود. ما باید حاشیه امنیت خودمان را در جدول بالا ببریم و با کسب امتیازات از مسابقات پیش رو از انتهای جدول جدا شویم.

"به نظر می رسد به واسطه روند رو به رشد داماش اختلافات شما با امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه برطرف شده است" درخشان در این خصوص به خبرنگاران گفت: طبیعی است وقتی یک تیم نتایج خوبی نمی گیرد مدیران و اعضای هیات مدیره از آن انتقاد می کنند این انتقادات طبیعی بود ولی واقعیت این است که ما خوب بازی می کردیم و فقط بد شانسی می آوردیم.

وی افزود: من قبلا هم گفته بودم تابع تصمیم باشگاه هستم ولی آنچه که یک تیم را موفق می کند حمایت و کمک مدیران در روزهای سخت است. امیدوارم ما دیگر به بحران نخوریم و روند صعودی داماش تا آخرین بازی لیگ ادامه داشته باشد.

خبرنگاری از سرمربی داماش پرسید که با نتایجی که داماش به دست آورده دخالت های امیر عابدینی در مسائل فنی کمتر شده است، وی در این باره اظهار داشت: این حق طبیعی مربی است که درباره مسائل فنی تصمیم بگیرد. من تمام هفته با بازیکنانم سروکار دارم و می دانم که چطور باید از آنها استفاده کنم. آنها (مدیران باشگاه) از مسائل فنی دور هستند و به همین خاطر نمی دانند که چطور باید در یک بازی به میدان برویم. باور کنید این حق طبیعی سرمربی است که در راستای موفقیت تیمش تصمیمات فنی را برعهده بگیرد.

حمید درخشان یکی از سرمربیان لیگ برتری بوده که در هفته های گذشته به مسائل داوری اعتراضات زیادی وارد کرده است.

سرمربی داماش در این خصوص هم گفت: من وقتی از داوری انتقاد کردم که تیمم واقعا از این مسئله ضربه خورده بود. من با سند درباره داوری ها صحبت کرده ام و نمی خواستم با فرد خاصی تسویه حساب کنم. من کنار زمین مربی آرامی هستم ولی چیزی که مرا اذیت کرد تایید نظر کارشناسان نسبت به قضاوت داوران در مسابقات ما بود.

وی افزود: اگر قرار باشد هر داوری اشتباه کند و فرصت و امتیازات را از تیم من بگیرد باید چه کار کنم؟ در انتهای فصل کسی نمی پرسد داور چه کار کرده است و همه مشکلات متوجه سرمربی می شود.

سرمربی داماش با بیان اینکه داوران باید واقعیت های داخل زمین را ببینند و همان را سوت بزنند، گفت: در بعضی از بازیها اشتباهات علنی رخ می داد و ما هم به آن اعتراض می کردیم از این مسائل نمی توان گذشت. دو سه هفته دیگر لیگ برتر حساس تر می شود و همین جا از داوران خواهش می کنم عادلانه تر قضاوت کنند و برای اینکه هیچ صحنه ای در یک مسابقه از دستشان خارج نشود بیشتر وقت بگذارند.

درخشان در بخش دیگری از صحبت هایش درباره صحبت های محمد رویانیان مبنی بر اینکه پرسپولیسی ها همه لُنگی هستند خندید و چند ثانیه مکث کرد . وی ابتدا گفت که این جمله خوب نبوده است سپس یکی از خبرنگاران توضیح داد که رویانیان این موضوع را در زورخانه مطرح کرده و پس از آن درخشان گفت که اینجا زورخانه نیست و من نمی توانم درباره آن حرفی بزنم.

وی در پایان درباره پرسپولیس هم گفت: رویانیان امسال زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است. این تیم خریدهای خوبی هم انجام داد و به همین خاطر همه می گفتند پرسپولیس قهرمان می شود. در صورتی که داشتن مهره ها و بازیکنان کلیدی تضمین موفقیت نیست.

تیم های فوتبال داماش و راه آهن فردا یکشنبه در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه راه آهن به مصاف هم می روند.