سید حسن نصرالله امروز در سخنرانی خود به مناسبت بزرگداشت فرماندهان مقاومت اظهار داشت:  مهمترین خطری که همچنان کشورهای منطقه و ملت‌ها را تهدید می‌کند، رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، سید حسن نصرالله امروز در سخنرانی خود به مناسبت بزرگداشت فرماندهان مقاومت اظهار داشت: مهمترین خطری که همچنان کشورهای منطقه و ملت‌ها را تهدید می‌کند، رژیم صهیونیستی است

وی تاکید کرد: پس از گذشت 30 سال، جریان مقاومت و مقاومت لبنان از جایگاهی استوار، اراده‌ای راسخ و پیروزی‌های فراوان برخوردار است.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به تفرقه افکنی دشمنان میان ملتهای مسلمان و تلاش آنها برای ایجاد اختلافات مذهبی میان مسلمانان و جنگ رسانه های غربی در این زمینه اظهار داشت : شعار امسال در مراسم بزرگداشت فرماندهان مقاومت، "شهدا در مسیر فلسطین" است؛ برخی‌ها سوال می‌کنند؛ با وجود تحولات منطقه، شما همچنان به فلسطین فکر می‌کنید؟

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: پیروزی‌های مقاومت و نتایج آن قابل مشاهده است و هیچ نیازی به استدلال و یا برهانی ندارد، زیرا با خون خود از کشور دفاع کردیم و بر اساس همین پیروزی‌ها به راه ادامه می‌دهیم و انشا‌الله به هدف نهایی دست خواهیم یافت.

وی تاکید کرد : طی 30 سال گذشته مقاومت لبنان از مستحکم‌ترین حقایق و واقعیت‌های کشور بوده است و از واضح‌ترین حقایقی بود که توانست طرح قدرت‌های بزرگ را برهم زند.


سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه مقاومت اهل عمل است، نه شعار، تصریح کرد:  اکنون و بعد از گذشت 30 سال، جریان مقاومت و مقاومت لبنان از جایگاهی استوار، اراده‌ای راسخ و پیروزی‌های فراوان برخوردار است و توانسته معادلات را بر هم زند.


وی تاکید کرد :  رهبران مقاومت از امام موسی صدر تا دیگران، خود را برای مقاومت خالص کردند، از جان خود گذشتند، جوانان خود را فدا کردند تا این جریان ادامه یابد و به ما درس دهند.


سید حسن نصرالله افزود: منطقی‌ترین و بهترین راه مقاومت برای مردم از زمان‌های گذشته تاکنون، مقاومت مردمی در همه زمینه‌های از جمله مقاومت مسلحانه است.


دبیرکل حزب الله لبنان افزود:  زمانی که با فکر اسلامی و مصلحت ملت‌ها بیندیشیم متوجه می‌شویم که رژیم صهیونیستی بزرگترین دشمن است ولی زمانی که به منافع شخصی و درگیری‌های منطقه‌ای فکر کنید، دشمن شما، احزاب و جریان‌های سیاسی می‌شوند.


وی تاکید کرد : فرماندهان مقاومت همچنان شاهد پیشرفت روز به روز جریان مقاومت هستند.


سید حسن نصرالله افزود:  مهمترین خطری که همچنان لبنان، فلسطین، کشورهای منطقه و ملت‌ها را مورد تهدید قرار می‌دهد، رژیم صهیونیستی و پروژه صهیونیستی است.


دبیرکل حزب الله لبنان افزود:  به همه مقاومان و خانواده شهید شیخ راغب حرب، شهید سید عباس موسوی و شهید عماد مغنیه درود می‌فرستم.