مدیر تیم فوتسال صبای قم گفت: محسن حسن زاده سرمربی ما در صحبت‌هایش به باشگاه گیتی پسند اتهام نزده است و نمی‌دانم این باشگاه از چه چیزی شکایت کرده.

ناصری شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شکایت باشگاه گیتی پسند از محسن حسن‌زاده سرمربی تیم فوتسال صبا، اظهار داشت: حسن‌زاده در مصاحبه‌اش فقط گفته بود ان شاءالله لیگ طوری تمام شود که دیگر حدس و گمان و شائبه‌ای در پایان آن ایجاد نشود! متاسفانه صحبت‌های سرمربی صبا را تفسیر کرده‌اند. حسن‌زاده بعد از آن با علیرضا افضل سرمربی گیتی پسند هم تماس گرفت و گفت که این حرف‌ها را نزده است.

وی ادامه داد: نمی‌دانم باشگاه گیتی پسند از چه چیزی شکایت کرده است. من نسبت به مدیرعامل این باشگاه ارادت دارم و ایشان از دوستان صمیمی من است. به هر حال ما دنبال چیزی نیستیم و یاد گرفته‌ایم در سختی‌ها هم به کارمان ادامه بدهیم.

مدیر تیم فوتسال صبای هم همچنین درباره شکست هفته گذشته این تیم برابر دبیری تبریز گفت: ما بازی را 5 بر یک برده بودیم ولی به یکباره نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که دروازه‌بان ما چند گل خورد. در هر صورت آن مسابقه نمایش فوتسال پاک بود. شاید اگر ما دبیری را می‌بردیم می‌گفتند ما با این تیم تبانی کرده‌ایم.

شریفی در پایان با اشاره به دیدار بعدی صبا برابر شرکت حفاری هم تاکید کرد: بازیکنان ما با انگیزه و محکم هستند و فردا برای پیروزی به میدان می‌روند. قهرمانی دست خودرمان است و ما کاری به سایر تیم‌ها نداریم.

تیم فوتسال صبای قم در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال در قم به مصاف شرکت حفاری می‌رود.