وينچنزو ناتالي، فيلمساز سرشناس كانادايي، قصد دارد فيلم بعدي خود را در ژاپن و با حضور آدم هاي مكانيكي در متن يك داستان عاشقانه بسازد.

به گزارش خبرنگار سينمايي مهر، "مكعب" به عنوان نخستين ساخته ناتالي تريلري بود كه در سال 1997 اكران شد و در بيش از بيست جشنواره بين المللي حضوري موفق داشت. فيلم داستان شش نفر بود كه در يك هزارتوي مرگبار به دام افتاده بودند و بايد براي نجات خود راهي پيدا مي كردند. اين فيلمساز 36 ساله در سال 2002 "رمز" را با همان حال و هوا ساخت كه توفيقي نسبي برايش به همراه داشت.
ناتالي در مصاحبه اخير خود با خبرگزاري فرانسه گفت: "مدتهاست دارم روي يك فيلمنامه كار مي كنم و مي خواهم آن را در ژاپن بسازم. فيلم "رؤياهاي مكانيكي" نام دارد و داستان عاشقانه اي است درباره يك امريكايي كه به توكيو مي آيد و يكي از شهروندان را متقاعد به وجود آدم هاي مكانيكي در شهر مي كند. آن شهروند ژاپني هم چنين مي پندارد كه خودش يكي از اين آدم هاست. فيلم جديدم يك پروژه كوچك است و هنوز در مرحله نگارش فيلمنامه است. اما فيلمي است كه قصد ساختنش را دارم و مدتهاست روي آن كار مي كنم."
ناتالي اين روزها در ژاپن مشغول تبليغ براي اكران فيلم سوم خود "هيچ چيز" است كه در ايالات متحده فقط روي نوار دي وي دي منتشر شد. او درباره حضورش در ژاپن گفت: "به نظر من كشور ژاپن يك بازار هيجان انگيز است و فيلم هايي در اينجا به نمايش درمي آيند كه در هيچ كجاي جهان تصور موفقيت آنها نمي رود. از جمله فيلم هاي خود من كه در ژاپن موفق بودند و در ساير نقاط جهان شكست خوردند."