بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی این تیم برابر سپاهان اصفهان اظهارات متفاوتی را ارایه و تاکید کردند این تیم در هفته‌های آتی روند رو به رشد خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر عصر امروز یکشنیه این تیم برابر سپاهان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر در میکسدزون ورزشگاه آزادی به اظهار نظر پرداختند. نظرات بازیکنان این تیم به شرح زیر است:

سپاهانی ها خوش شانس بودند!
محمد قاضی مهاجم تیم پرسپولیس با بیان این که سپاهان خوش شانس بود، گفت: ما از دقیقه اول بازی را خوب شروع کردیم و حریف را تحت فشار قرار دادیم. به نظرم حق پرسپولیس برد بود چرا که موقعیت‌های زیادی را نیز خلق کردیم. سپاهان خوش شانس بود که بیش از یک گل دریافت نکرد.

این بازیکن ادامه داد: پرسپولیس فصل قبل خوب کار نکرد و در نیم فصل اول امسال هم نتایج خوبی کسب نکرد که فکر می کنم با این روندی که در پیش گرفتیم هدیه خوبی به هواداران داده ایم. ما در تمرینات خیلی زحمت می‌کشیم تا بتوانیم امتیازات از دست رفته نیم فصل اول را جبران کنیم.

از یک بازی سخت سربلند بیرون آمدیم
مدافع ملی پوش تیم پرسپولیس گفت: بازی با سپاهان بسیار سخت بود و ما در چنین شرایطی سربلند بیرون آمدیم. سیدجلال حسینی همچنین در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای این دیدار اظهار داشت: من چند سال برای سپاهان زحمت کشیدم و طرفداران این تیم را دوست دارم. برای همین از توهین‌های آنها نارحت نشده ام!

هادی نوروزی: با این گل 3 امتیاز شیرین تر شد!
کاپیتان پرسپولیس در دیدار با سپاهان در خصوص گلزنی خود در وقت‌های اضافی عنوان کرد: من تنها تلاش بچه ها را به ثمر رساندم. فکر می کنم که خواست خدا بود در این لحظات گلزنی کنم و با این گل 3 امتیازی که به دست آوردیم شیرین تر شد. مهاجم پرسپولیس با اشاره به موقعیت های فراوانی که این تیم از دست داد، افزود: فکر می کنم برابر سپاهان بیش از 10 موقعیت گل داشتیم که از دست دادیم. ما باید این بازی را می‌بردیم که خدا خواست و این اتفاق هم رخ داد.

جایگاه پرسپولیس ششم جدول نیست
هافبک دفاعی تیم پرسپولیس با بیان این که قرار گرفتن در رده ششم جدول جایگاه این تیم نیست، گفت: امسال روزهای خوبی نداشتیم و حق تیم ما نیست که در جایگاه دهم یا ششم قرار بگیرد. ما باید در ادامه لیگ نتایج خوبی کسب کنیم و شرایط را بهبود بخشیم. البته سه تیم اول جدول کمی از بقیه تیم ها فاصله گرفته اند با این حال می توانیم بهتر ظاهر شویم.

رضا حقیقی همچنین در خصوص دیدار امروز یکشنبه این تیم برابر سپاهان خاطرنشان کرد: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم به روند شکست ناپذیری خودمان ادامه دهیم. با این برد شرایط ما خیلی بهتر می شود.

این بازیکن درباره دعوت نشدن به اردوی تیم ملی در دیدار قبلی با لبنان هم تصریح کرد: من تابع تصمیم کادر فنی تیم ملی هستم و هر زمان که دعوت کنند با جان و دل می پذیرم. این بار اگر کی‌روش مرا دعوت کند آنقدر خوب ظاهر می شوم که خط نخورم.