خرم آباد - خبرگزاری مهر: دبیر همایش مدیران پایگاههای اینترنتی و فعالان فضای مجازی لرستان از قطعی شدن تاریخ برگزاری این گردهمایی خبر داد.

یزدان سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری گردهمایی مدیران پایگاههای اینترنتی و فعالان فضای مجازی لرستان اظهار داشت: این همایش 21 اسفندماه سالجاری در خرم آباد برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این راستا از دکتر امیر شهریاری دبیر شورای عالی اطلاع رسانی و عضو شورای عالی فضای مجازی به عنوان سخنران دعوت به عمل آمده است.

دبیر همایش مدیران پایگاههای اینترنتی و فعالان فضای مجازی لرستان افزود: همچنین یکی از معاونان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در گردهمایی فعالان فضای مجازی لرستان در رابطه با مسائل فنی مرتبط با فضای مجازی و همچنین فعالیتهای این مرکز سخنرانی خواهد داشت.

سهرابی افزود: مدیران لرستانی سایت ها و وبلاگ های فعال و سایر علاقمندان به حضور در این همایش می توانند برای ثبت نام به سایت مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان به نشانی www.lrjavan.ir مراجعه و یا با ارسال پیام به رایانامه info@lrjavan.ir اعلام آمادگی کنند.

وی عنوان کرد: این همایش با عنایت نماینده ولی فقیه در لرستان و پشتیبانی برخی سازمان ها و ادارات کل استان لرستان و پیگیری برخی جوانان فعال از طرف مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار می شود.