گرگان - خبرگزاری مهر: تیم بسکتبال گرگان با حذف همیاری شهرداری زنجان و حضور در جمع چهار تیم لیگ برتری، شگفتی ساز این دوره بازیهای لیگ برتر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، درحالی تیم بسکتبال شهرداری گرگان شامگاه دوشنبه بازی در خارج از خانه را به برد شیرین مبدل کرد که دو بازیکن کلیدی و تاثیرگذار این تیم دچار مصدومیت بودند.

 
 
شاگردان اسدالله کبیر در دوبازی پلی اف لیگ برتر، زنجیره شگفتی سازی این تیم را تکمیل کردند و با پیروزی مقابل تیم همیاری در سالن اختصاصی این تیم و در غیاب آرن داودی گارد راس ملی پوش همیاری به جمع چهار تیم برتر مسابقات پیوست.
 
  
شاید از همان روزی که شهرداری گرگان بدون همراهی الکسیف بازیکن روسی و کاوه نورافزا، تیم همیاری زنجان را در مرحله اول بازی پلی آف در گرگان شکست داد، برد در زنجان را پیش بینی می کرد و رویای هواداران بسکتبال به نیکی تعبیر شد و گرگان به جمع چهار تیم برتر ایران راه یافت. 
  
 
همچنین آن روزها که اسدالله کبیر با بودجه اندک تیم شهرداری را می بست می دانست که با جمعی از بازیکنان جوان روزهای سختی در پیش دارد، روزهایی که باید بازیکنان جوان و جویای نام بومی و غیربومی، تلاش کنند از حق بسکتبال استان در لیگ دفاع کنند.
 
 
در این دوره از رقابتهای لیگ برتر، تیم بسکتبال گرگان از هر نظر شگفتی آفرید و با بودجه اندک و با تکیه بر توان نیروهای بومی به مصاف تیمهای قدر و میلیاردی رفت که چند برابر تیم گرگان از جیب مایه گذاشته اند.
 
 
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در این دوره از رقابتهای لیک برتر در 11 آبانماه سالجاری اولین بازی را برابر تیم پتروشیمی بندرامام با نتیجه 80 – 68 واگذار کرد و در بازیهای دوم و سوم نیز برابر تیمهای مهرام تهران و دانشگاه آزاد تهران با نتایج 72- 86 و 73- 87 باخت.
 
 
سریال ناکامیهای تیم شهرداری گرگان در بازی چهارم، دوم آذرماه سال جاری نیز برابر تیم استقلال زرین قشم با نتیجه 78- 81 ادامه یافت تا اینکه در هفته پنجم اولین برد این تیم در لیگ سالجاری برابر نفت سپاهان با نتیجه رقم خورد.
 
 
شیرینی این برد در هفته ششم برابر فولاد ماهان سپاهان ادامه نیافت و این بازی با نتیجه 86- 58 به نفع سپاهان خاتمه یافت و در هفته هفتم در 20 آذرماه تیم شهردرای گرگان رقیب خود تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر را با اختلاف پرگل 81-69 شکست داد.
 
 
شاگردان اسدالله کبیر در هفته هشتم نیز تنها با یک اختلاف مغلوب تیم البدر بندر کنگ شدند و در هفته نهم نیز بازی را با نتیجه 76- 53 به تیم همیاری زنجان واگذار کردند.
 
 
سریال ناکامیهای تیم شهرداری گرگان در هفته دهم و یازدهم نیز برابر پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران ادامه یافت و در هفته دوازدهم در 18 دیماه سالجاری تیم شهرداری گرگان با نتیجه 93 بر 85 تیم دانشگاه آزاد تهران را شکست داد.
 
 
همچنین در هفته سیزدهم نیز تیم بسکتبال گرگان برابر تیم استقلال زرین قشم به پیروزی رسید و در هفته بعدی نیز برابر نفت سپاهان برد دیگری را کسب کرد.
 
 
دور خوشی ها و پیروزیهای تیم بسکتبال گرگان در هفته پانزدهم کامل نشد و این تیم برابر فولاد ماهان سپاهان با نتیجه 49- 66 شکست خورد و در هفته شانزدهم نیز برابر البدر بندرکنگ مغلوب شد و سرانجام در آخرین بازیهای لیگ در هفته هجدهم برابر تیم همیاری زنجان با نتیجه 80 – 73 به بردی شیرین دست یافت.
 
 
تیم شهرداری که بازی اول پلی آف را در ثانیه های پایانی با اختلاف یک امتیاز در گرگان به سود خود به پایان برده بود، موفق شد در بازی دوم و در میان بهت هواداران زنجانی تیم مدعی همیاری را با نتیچه 77- 74 شکست دهد و با خلق شگفتی، پس از سالها خود را به مرحله نیمه پایانی مسابقات لیگ برتر برساند.
 
 
شهرداری گرگان باید تا روز پنجشنبه منتظر بماند تا چهره حریف خود در این مرحله را شناسایی کند.