قم - خبرگزاري مهر: تيم فوتبال صباي قم در صورت كسب برتري برابر نفت تهران در آخرين بازي هفته بيست و ششم ليگ برتر جاي پرسپوليس را در مكان ششم جدول خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، كنفرانس خبري عبدالصمد مرفاوي و منصور ابراهيم زاده سرمربيان دو تيم پیش از بازی حساس دو تیم صبای قم و نفت تهران در هفته بيست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در حالي برگزار شد كه سرمربي نفتي‌ها از دير برگزار شدن اين بازي به شدت گلايه كرد و صمد مرفاوي نگران روحيه بازيكنانش از باخت به الشباب در پلي آف ليگ قهرمانان آسيا شد.

با حضور مربیان تیم‌های صبای قم و نفت تهران پیش از جدال دو تیم در دیدارهای هفته نهم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، آخرین شرایط صبا و نفت تهران و همچنین انگیزه های دو تيم در آستانه این دیدار توسط مرفاوي و ابراهيم‌زاده تشريح شد.

نشست‌ خبری مربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان در حالی شنبه شب در باشگاه صبای قم برگزار می‌شود که این دیدار آخرین بازی خانگی تیم فوتبال صبای قم در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود.

با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و نفت تهران عصر امروز در قم برگزار می‌شود، صبايي‌ها اميدوارند با عبور از سد شاگردان منصور ابراهيم زاده خود را بار ديگر به مكان ششم جدول رده بندي ليگ برتر فوتبال برسانند و جاي شاگردان گل‌محمدي در تيم پرسپوليس را بگيرند.

آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم هم پیش از جدال حساس شاگردان صمد مرفاوي با تیم فوتبال نفت تهران از هفته نهم نيم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، شامگاه دوشنبه با حضور تمام بازیکنان اصلی این تیم در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد.

صبای قم در حالی این دیدار خانگی را برابر تیم فوتبال نفت تهران برگزار كرد که در دیدار رفت میهمان تیم منصور ابراهيم‌زاده و نفت تهران بود و در پایان نتوانست در آن مسابقه میزبان خود را متوقف کرده و امتياز بگيرد بلكه با يك گل شكست خورد.

تیم فوتبال صبای قم در حالی بيست و ششمين دیدار خود را در چارچوب مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار می‌کند که پیش از این در 13 مسابقه از لیگ برتر دوازدهم در قم میزبان رقبای خود بوده است.

هواداران صبای قم امید زیادی دارند که دهمين تیم جدول رده‌بندی بتواند با ارائه بازی هماهنگ و منسجم مقابل تیم فوتبال نفت تهران ضمن ارائه نمایشی جذاب و خوب، با کسب پیروزی در این دیدار سه امتیاز ارزشمند آن را برای تحکیم جایگاه خود در جدول رده‌بندی از آن خود کند.  

مصاف تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران از هفته 26 مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 دقيقه امروز در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود، دیداری که سه امتياز آن براي نفت و صبا به يك اندازه ارزش دارد.