تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه در حالی در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با شالکه دیدار می کند که همه نگاه ها به دو خرید گرانقیمت این تیم یعنی "دیدیه دروگبا" و "وسلی اسنایدر" است.

به گزارش خبرگزاری مهر، "فاتح تریم" برای بازی چهارشنبه شب از مزیت در اختیار داشتن "دیدیه دروگبا" و "وسلی اسنایدر" برخوردار است. گالاتاسرای که از سال 2001 طعم حضور در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را نچشیده باید از فرصتی که فردا شب در ورزشگاه "ترک تله کام" به دست می‌آورد نهایت بهره را ببرد.

گالاتاسرای در پنج بازی گذشته خانگی خود مقابل تیم‌های آلمانی به برتری نرسیده و دیگر اینکه شالکه تا به حال به هیچ تیم ترکیه‌ای نباخته است. شالکه در مرحله گروهی در حالی صدرنشین شد که حریفی چون آرسنال را در گروه خود می دید و این یعنی اینکه عملکرد این تیم با مهاجمان زهرداری چون ابراهیم آفلای و کلاس یان هونتلار خوب بوده است. اگرچه آبی پوشان آلمانی برای این دیدار "ابراهیم آفلای"، مهاجم هلندی خود را به خدمت نخواهند داشت.

دروگبا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا 75 بار به میدان رفته و 39 گل به ثمر رسانده است. ضمن اینکه این بازیکن در فصل 08-2007 در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن چلسی مقابل شالکه گلزنی کرده است. نقطه ضعف بزرگ شالکه در این دیدار این است که "ینس کلر" برای نخستین بار در یک بازی اروپایی بر روی نیمکت می‌نشیند. وی در ماه دسامبر جایگزین "هوب استیونس" در تیم فوتبال شالکه شده است.

ترکیب احتمالی دو تیم:
گالاتاسرای: موسلرا، کایا، نونکیو، ابوئه، ریه را، حمیت آلتین تاپ، اینان، ملو، اسنایدر، ییلماز، دروگبا
شالکه: هیلده براند، هودس، هوگر، فوکس، ماتیپ، باستوس، جونز، فارفان، دراکسلر، نوستاتر، هونتلار