مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به خاطر جایگاه تیم در جدول رده بندی تمام بازیکنان ما استرس دارند و حتی نمی‌توانند راحت به همدیگر پاس بدهند.

روح الله عرب در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بازی استقلال با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما با تمام توان تمرین کرده‌ایم و برای این بازی آماده‌ایم. با وجود اینکه تا اینجای لیگ نتایج خیلی بدی گرفته‌ایم ولی به هر حال بی انگیزه و بی‌خیال هم نیستیم.

وی ادامه داد: می‌خواهیم جلوی استقلال از حیثیت و آبروی خودمان دفاع کنیم تا یک مقدار از شرمندگی مقابل هواداران صنعت نفت خارج شویم. حق مردم آبادان این نتایجی که ما کسب کرده‌ایم، نیست.

مهاجم تیم فوتبال نفت درباره مشکل گلزنی این تاکید کرد: تمام بازیکنان ما از دروازه تا خط حمله استرس دارند. فشار و استرس انتهای جدول به ما ضرر زده و حتی پاس دادن را هم سخت‌تر کرده است. بدون شک اگر در رده‌های بالاتر بودیم راحت‌تر بازی می‌کردیم.

عرب با اشاره به بازی روز پنجشنبه با استقلال، خاطرنشان کرد: با تیمی بازی داریم که یکی از کامل‌ترین تیم‌های لیگ برتر است. استقلال بهترین دروازه‌بان، خط دفاع و هافبک‌ها را در اختیار دارد علاوه بر این مهاجمانشان سرحال هستند. با این حال ما هم دست و پا بسته نیستیم. در رویارویی‌های نفت و استقلال در سه سال گذشته هر تیم یک بازی در میان پیروز شده است. به همین خاطر نوبتی هم باشد اینبار نوبت ماست که استقلال را شکست بدهیم!

وی در پایان با تاکید بر اینکه صنعت نفت شرایط سختی برای ماندن در لیگ برتر دارد، گفت:  متاسفانه انتظارات زیاد از تیم ما با شروع این فصل، به نفت ضربه زد. خیلی‌ها انتظار داشتند ما امسال حتی آسیایی شویم. این توقعات کار را برای ماسخت تر کرد.

تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران روز پنجشنبه این هفته در ورزشگاه آزادی و در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم خواهند رفت.