بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: تاکنون 240 میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان 160 تخت خوابی برازجان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا صفایی‌بوشهری ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان 160 تخت‌خوابی برازجان به تشریح مشخصات این بیمارستان پرداخت و اظهار داشت: این بیمارستان دارای بیش از 16 هزار متربع زیربناست که در چهار طبقه ساخته شده است.

وی به مساحت کلی این زمین اشاره کرد و بیان داشت: این بیمارستان در زمینی به وسعت 3.2 هکتار ساخته شده که می‌تواند نقش مهمی در بهداشت و درمان شهرستان دشتستان داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به پیشرفت 88.5 درصدی عملیات ساخت این بیمارستان، تصریح کرد: اعتبار ساخت بیمارستان 160 تخت خوابی برازجان350 میلیارد ریال است.

وی به اعتبارات اختصاص یافته به این بیمارستان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: تاکنون 240 میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان 160 تخت خوابی برازجان هزینه شده است.

صفایی‌بوشهری در ادامه به میزان اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این بیمارستان نیز اشاره کرد و افزود: نزدیک به 100 میلیارد ریال دیگر نیز برای تکمیل مجموعه‌های ساختمانی و تاسیسات آن نیاز است.

وی افزود : برای تجهیز بیمارستان 300میلیارد ریال اختصاص یافته است که قرار شد پس از تکمیل ساختمان ظرف 10روز تجهیز شود.

فرماندار شهرستان دشتستان نیز از این بیمارستان به عنوان یکی از پروژه‌های مهم شهرستان دشتستان نام برد و اظهار داشت: تکمیل و بهره‌برداری از این بیمارستان نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مردم این شهرستان خواهد داشت.

غلامحسین خسروی افزود: در دوران خدمتی دولت نهم و دهم شاهد کارهای زیربنایی بسیار خوبی در شهرستان دشتستان بوده‌ایم که در رضایت‌مندی مردم از نظام و دولت نقش بسیار مهمی داشته است.