اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اقشار مختلف بسیج در جهت تحقق اهداف سند چشم انداز 20 ساله و اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری با صلابت و همه توان در صحنه های دفاع از قرآن، اسلام و کیان اسلامی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی صدیقی٬ ظهر سه شنبه در مراسم انتخابات مجمع بسیج استان مرکزی با تاکید بر اینکه  بسیجیان در ولایتمداری و اطاعت پذیری همواره پیشگام و ثابت قدم بوده و هستند افزود: بسیجیان در ولایتمداری و اطاعت پذیری کامل از امام راحل و رهبرمعظم انقلاب اسلامی همواره پیشگام بوده و همچنان ثابت قدم هستند.

وی با اشاره به توطئه ها و تحریم های دشمنان برای انحراف از تعالیم دینی٬ اظهار کرد: برای بی اثر کردن تحریم های دشمنان و فشارهای بیگانگان در جنگ اقتصادی و نرم باید روحیه و تفکر بسیجی بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.

صدیقی با بیان اینکه امام راحل ولایت فقیه را در جامعه اسلامی احیا کردند٬ گفت: این اصل مترقی همواره موجب نجات ملت و کشور از توطئه های دشمنان شده است.

وی ادامه داد: امروز نیز برای زنده ماندن و گسترش آرمان های امام راحل باید در مسیر ولایت فقیه و تبعیت کامل از رهبرمعظم انقلاب اسلامی برای سربلندی و عزت ایران اسلامی گام برداشت.

مسئول مرکز راهبردی بسیج سپاه روح الله استان مرکزی٬ در ادامه این نشست٬ افزود: اجرای تدابیر مقام عظمی ولایت در جهت تسریع و تحقق اهداف و پیشبرد مشارکت حداکثری اندیشمندان بسیجی از اهداف مهم مجمع بسیجیان استان ها است.

سرهنگ پاسدار رضا کمانی اظهار کرد: بررسی شرایط همه جانبه، ظرفیت ها و توانمندی های استان و کمک به مسوولان برای بهبود شرایط از دیگر وظایف و اختیارات مجمع بسیجیان استان ها است.

گفتنی است٬ در پایان این نشست وحید جهانبخشی٬ با کسب 66 رای رییس، مصطفی مشایخی با 85 رای نائب رییس و سید مرتضی میرعلیاری با 85 رای و ابراهیم حسین آبادی با 68 رای به عنوان بازرسان مجمع بسیجیان استان مرکزی انتخاب شدند.